تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815410252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوء قصد نافرجام علیه وزیر دفاع عراق


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: کاروان خودروهای حامل وزیر دفاع عراق در جنوب موصل هدف حمله خمپاره‌ای گروه تروریستی داعش قرار گرفت ولی وی و هیچ‌یک از همراهانش در این حمله آسیبی ندیدند.

به گزارش تراز ،وزارت دفاع عراق، روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: کاروان خودروهای حامل «خالد العبیدی» هنگام عبور از جنوب شرقی استان نینوا هدف تیراندازی و سپس حملات خمپاره‌ای قرار گرفت.

این بیانیه افزود: العبیدی به همراه شماری از افسران وزارت خارجه در مسیر بازدید از بخش‌های نظامی در عملیات نینوا در شهرستان «مخمور» بودند که در نزدیک روستای «امام غربی» میان پایگاه هوایی «القیاره» و منطقه «الجحله» واقع در جنوب موصل هدف تیراندازی مستقیم و حمله خمپاره‌ای قرار گرفتند.

العبیدی و هیچ‌یک از همراهانش در این حمله خمپاره‌ای آسیبی ندیدند و فقط به خودروهای آنها خسارت وارد شد.

در همین حال، «واثق الحمدانی» رئیس پلیس استان نینوا اعلام کرد: تیراندازی به کاروان العبیدی، که برای بررسی بخش‌های نظامی پایگاه هوایی القیاره راهی این منطقه شده بود، از یک روستای تحت اشغال داعش صورت گرفت.
 


منبع: تسنیم







زمانبندی انتشار: 19 مرداد 1395 - 08:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن