تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819724308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره آسمان هشتم ،حرکتی عظیم در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور معاون فرهنگی وزیر ارشاد ؛ جشنواره آسمان هشتم ،حرکتی عظیم در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین پایانی دهمین جشنواره آسمان هشتم و تجلیل از برترین های این جشنواره در روستای کردر رضوی از توابع بخش بندزرک شهرستان میناب ، قرار گرفتن نام جوانان روستای کردر در کنار 600 هزار خادم رضوی را توفیقی عظیم برای منطقه دانست و گفت: تحقق این رخداد معنوی تنها با همت و پشتکار مردم پای کار این روستا میسر شده است.
۱۳۹۵ جمعه ۲۹ مرداد ساعت 16:21

خبرگزاری پانا+میناب+کردر رضوی+ارشاد

 
به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان ، همایون امیرزاده با عنوان کردن اینکه ؛ تلاش های فراوان مردو و اهالی کردر باعث شده است که نام این روستا از هرمزگان در کنار 31 استان، 77 کشور و دو هزار و 400 نقطه از دنیا قرار بگیرد و با فرهنگ رضوی پیوند بخورد.
وی : از جشنواره آسمان هشتم به عنوان حرکتی عظیم در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان و نشر معارف اهل بیت(ع) نام برد و گفت: با گذشت 10 سال از شکل گیری آن ، رویش های این جشنواره امید بخش است.
امیر زاده از حمایت مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشنواره آسمان هشتم خبر داد و گفت: هر چند بر این عقیده و باور هستیم که باید این برنامه ها به شکل مردمی اداره شود اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا جایی که مقدور باشد از این فعالیت خودجوش و ارزشمند حمایت می کند.
این مقام مسئول در پایان سخنان خود ، گفت:حسن نظر و نگاه بلند بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به جشنواره آسمان هشتم و فعالیت های فرهنگی مردم در روستای کردر قابل تقدیر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن