تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812858086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوء استفاده از رجیستری، با دریافت هزینه ی اضافی از خریداران گوشی!


واضح آرشیو وب فارسی:سیتنا: با اعلام اخبار اجرای رجیستری موبایل در آینده نزدیک، برخی واحدهای صنفی با سوء استفاده از بی اطلاعی مردم هنگام فروش گوشی موبایل هزینه اضافه ای بابت رجیستر کردن آن دریافت می کنند.
به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، طبق اخبار اعلام شده، طرح آزمایشی رجیستری (ثبت مشخصات) موبایل از نیمه مردادماه آغاز شده و قرار است طرح رجیستری در ماه های آینده به طور کامل اجرا شود.
با اجرای این طرح گوشی هایی که از مبادی غیرقانونی وارد کشور شوند، فعال نخواهند شد.
این اخبار باعث ایجاد حواشی و برخی سوء استفاده ها در بازار شده است. از جمله اینکه هم اکنون برخی فروشندگان گوشی و تجار با سوءاستفاده از فضای ایجاد شده هنگام فروش گوشی از آنها هزینه رجیستر کردن دریافت می کنند.
این در حالی است که پیش از این مسئولان بارها تاکید کرده اند که طرح رجیستری هزینه اضافه ای نسبت به قبل برای خرید یا فعال شدن گوشی ندارد.
لازم به تاکید مجدد است که هم اکنون طرح رجیستری در مرحله آزمایشی قرار دارد و اساسا هنوز اجرا نشده و علاوه بر این، پس از اجرای کامل طرح نیز به هزینه ای برای رجیستر کردن یا فعال کردن گوشی در شبکه نیاز نیست.
[ مشاهده متن کامل خبر سوء استفاده از رجیستری، با دریافت هزینه ی اضافی از خریداران گوشی! در سیتنا ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیتنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن