تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ مشکوک برادرزاده بازیگر سرشناس


واضح آرشیو وب فارسی:فرارو: تحقیقات جنایی برای رمزگشایی از مرگ برادرزاده بازیگر سرشناس نقش های کمدی پس از کشف جسدش در خانه مجردی آغاز شد.
به گزارش میزان شامگاه پنج شنبه ماموران کلانتری ولنجک تهران در جریان مرگ پسر جوانی در خانه اش در شمال تهران قرار گرفتند. با حضور ماموران در آدرس اعلامی در خیابان ولنجک آنها با جسد پسر 30 ساله ای در حالیکه لباس خانه به تن داشت، روبرو شدند. 
در بررسی های اولیه مشخص شد متوفی برادرزاده یکی از بازیگران مشهور نقش های کمدی است که به تنهایی از چند ماه قبل در این خانه مجردی زندگی می کند. 
با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران، او دستور حضور تیم تشخیص هویت را در محل برای بررسی علت مرگ صادر کرد. با حضور تیم جنایی، پزشک جنایی با معاینه جسد اعلام کرد بیش از نصف روز از مرگ پسر جوان می گذرد و مشخص کردن علت دقیق مرگ نیاز به بررسی بیشتر دارد. 
همچنین خانواده پسر 30 ساله در تحقیقات اولیه اعلام کردند پس از اینکه پسرشان جوابگوی تلفن همراه و خانه اش نبوده به موضوع مشکوک شده و پس از حضور در آپارتمان او، با جسدش روبرو شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده اند. 
با بررسی محل کشف جسد، سجاد منافی آذر بازپرس ویژه قتل تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن مرگ پسر 30 ساله را صادر کرد.
[ مشاهده متن کامل خبر مرگ مشکوک برادرزاده بازیگر سرشناس در پایگاه خبری تحلیلی فرارو ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرارو]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن