تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819840035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمانی تاریخی آرژانتین در هاکی المپیک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تیم ملی آرژانتین با برتری مقابل بلژیک، نخستین مدال طلای تاریخ هاکی خود در ادوار المپیک را به دست آورد.
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، دیدار فینال رقابت های هاکی مردان المپیک ریو لحظاتی قبل با قهرمانی آرژانتین به پایان رسید.
در این بازی تیم های آرژانتین و بلژیک به مصاف هم رفتند که در پایان آلبی سلسته با نتیجه 4 بر 2 بلژیک را شکست داد و نخستین مدال تاریخ خود در هاکی، آن هم از نوع طلا را به دست آورد.
تانگوی کاسینس در دقیقه 3، بلژیک را پیش انداخت اما پدرو ایبارا و ایگناسیو اورتیز با گلزنی در دقایق 12 و 15، در همان کوارتر نخست بازی را به سود آرژانتینی ها برگرداندند.
در ادامه گل دقیقه 22 "گونزالز پئیلات" سبب شد تا شاگردان کارلوس رتگوی در نیمه نخست با اختلاف 2 گل به رختکن بروند. هر چند گوسیر بوکارد با گلی که در دقیقه 45 وارد دروازه خوان ویوالدی کرد بار دیگر مردان شین مک لوئد را برای به تساوی کشاندن بازی امیدوار کرد اما گل آگوستین ماتزیلی در فاصله 16 ثانیه مانده به پایان دیدار، آب سردی بر پیکر بلژیکی ها ریخت و آرزوی آن ها برای کسب مدال طلای المپیک را بر باد داد.
انتهای پیام/
[ مشاهده متن کامل خبر قهرمانی تاریخی آرژانتین در هاکی المپیک در باشگاه خبرنگاران ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن