تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815482741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش باید در خانواده ۴۰ میلیونی کارگران دیده شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
ورزش باید در خانواده ۴۰ میلیونی کارگران دیده شود

رئیس فدراسیون ورزش کارگران کشور گفت: ورزش کارگری موضوع بسیار مهمی است و اثر آن را باید در خانواده ۴۰ میلیونی کارگران ببینیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکاشان ،امیر حسینی در مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی آزاد کارگران کشور که از 27 تا 29 مرداد در دانشگاه کاشان برگزار می گردد اظهار داشت : ورزش های کارگری از خیر و برکت ویِژه ای برخوردار هست. بعضی از بزرگان ورزش کشتی موفقیت خود را به برکت ورزش کارگری می دانند.
وی در ادامه اضافه کرد: این دوره از مسابقات که به نام دو تن از بزرگان صنعت ایران برگزار می شود نشان دهنده اهمیت ورزش در جامعه کار و صنعت کشور است.
حسینی گفت: ورزش در جامعه ما مهم است و باعث شادی و نشاط در جامعه می شود و ورزش کارگری موضوع بسیار مهمی است که اثر آن را باید در خانواده 40 میلیونی کارگران ببینیم.
حمیدرضا مومنیان فرماندار کاشان که از دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه بود ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: هر چه برای ورزش هزینه کنیم سرمایه خواهد شد و در حقیقت ورزش پایه و ستون محکم سلامت جامعه است. ما به خود می بالیم که ورزشکارانی از استانهای سراسر کشور در کاشان در این مسابقات شرکت کرده اند و خوشحالیم که این دوره از مسابقات در سطحی استاندارد برگزارمی شود.
فرماندار کاشان درادامه عنوان کرد : دو ورزش کشتی و زورخانه ای به دلیل یاد کردن از یاد و نام ائمه معصومین از تمایز خاصی نسبت به سایر رشته های ورزشی برخوردار است و این مایه مباهات است.توجه به شیوه مرام پهلوانی در این دو رشته ورزشی به خوبی آشکار است.
[ مشاهده متن کامل خبر ورزش باید در خانواده ۴۰ میلیونی کارگران دیده شود در خبرگزاری تسنیم ]

ورزش باید در خانواده ۴۰ میلیونی کارگران دیده شود






جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن