تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803951408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرانی اسرائیل از مرحله جدید همکاری ایران و روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نگرانی اسرائیل از مرحله جدید همکاری ایران و روسیه
مطبوعات و رسانه های رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از آغاز مرحله جدید همکاری ایران و روسیه درباره سوریه ابراز داشته و این همکاری را "بیانگر آغاز تغییرات ریشه ای و مثبت در روابط تهران و مسکو" توصیف کردند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از العالم ، روزنامه رای الیوم امروز پنجشنبه در گزارشی به قلم "زهير أندراوس" به بررسی مطالب مطبوعات و روزنامه های رژیم صهیونیستی درباره دور جدید همکاری راهبردی ایران و روسیه درباره سوریه و خبر پرواز جنگنده های روس از ایران پرداخت و نوشت: همانطور که انتظار می رفت، "اسرائیل" از طریق رسانه هایش نگرانی شدید خود را درباره استفاده هواپیماهای بمب افکن روسیه از فرودگاه نظامی همدان در ایران برای انهدام مواضع گروه های مسلح در سوریه خصوصاً داعش و جبهه النصره اعلام کرد.


"تزوی بارئل" کارشناس روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: موافقت ایران با استفاده روسیه از خاکش، بیانگر آغاز تغییرات ریشه ای و مثبت در روابط تهران و مسکو است.


بارئل افزود: روسیه با استفاده از خاک ایران به برتری نظامی فوق العاده ای در جنگ با گروه های مسلح در سوریه دست خواهد یافت زیرا مسیر جنگنده های روسی برای رسیدن به اهداف معین خود در سوریه کوتاه خواهد شد.


این کارشناس صهیونیست نوشت: "ایران با این کار پیامی نیز برای عربستان دارد. ایران از این طریق خواست تا به ریاض به عنوان دشمن اصلی خود در منطقه بگوید که هیچگاه اجازه نخواهد داد تا نظام سعودی خواسته های خود را در خاورمیانه اجرایی کند".


ایهود یاعاری دیگر کارشناس صهیونیست که عضو انستیتوی مطالعات خاورنزدیک واشنگتن است، در شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: به پرواز درآمدن هواپیماهای روس از خاک ایران تحول بسیار مهمی است.


یاعاری افزود: "اسرائیل" به ولادیمیر پوتین به عنوان رئیس جمهور یک کشور برخوردار از قدرت نظامی نگاه می کند که گام به گام در مسیر بنا نهادن ساختار جدید در خاورمیانه حرکت می کند.


او که روابط نزدیکی با سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی دارد، گفت: آشتی پوتین و رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه نتایج دیگری نیز حتی در بخش همکاری نظامی درپی خواهد داشت.


یاعاری گفت: درخواست روس ها از ایرانی ها برای استفاده از حریم هوایی ایران به منظور شلیک موشک های هدایت شونده از دریای خزر به سمت خاک سوریه، تحولی جدید در همکاری های تهران و مسکو برای جلوگیری از دستیابی (تروریستها) به دستاوردی در جبهه حلب محسوب می شود.


در همین حال، حِزی سیمانتوف کارشناس صهیونیست در امور کشورهای عربی در شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: همکاری روسیه و ایران درباره بحران سوریه باید باعث نگرانی اسرائیل شود.


سیمانتوف افزود: "بزرگترین برنده همکاری ایران و روسیه، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه است".


برپایه این گزارش، رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی اتفاق نظر داشتند که عربستان چند ماه پیش آمادگی خود را برای اعزام نیروی نظامی به منظور مشارکت در نبرد حلب اعلام کرد اما اکنون و پس از این تحولات قابل توجه (دور جدید همکاری ایران و روسیه) خودش را در وضعیت نامناسبی می بیند زیرا هم اکنون با یک ائتلاف متشکل از روسیه وایران و ترکیه مواجه مواجه است.


بارئل گفت: با توجه به توافقات اخیر روسیه و ترکیه و بهبودی روابط دو کشور، صداهایی از آنکارا به گوش می رسد که تاکید می کند ترکیه با باقی ماندن بشار اسد در کرسی ریاست جمهوری سوریه موافقت خواهد کرد.








۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن