تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816707487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار اپلیکیشن گفتگوی ویدئویی Duo گوگل


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: انتشار اپلیکیشن گفتگوی ویدئویی Duo گوگل
اپلیکیشن‌های گفتگو،‌ از آن دسته ابزارهایی هستند که هرگز از دور خارج نمی‌شوند، با توجه به پیشرفت فناوری و افزایش پهنای باند اینترنت کاربران، اپلیکیشن‌های گفتگوی ویدئویی هم مدتی است که از راه رسیده‌اند، و به نوعی می‌توان گفت آینده از آن اپلیکیشن‌های گفتگوی ویدئویی است.
گوگل به دنبال محکم کردن جا پای خود در میان اپلیکیشن‌های گفتگوی ویدئویی است و به همین منظور شاهد انتشار اپلیکیشن گفتگوی ویدئویی Duo از جانب گوگل در پلی استور هستیم.
انتشار اپلیکیشن گفتگوی ویدئویی Duo گوگل
اپلیکیشن‌های گفتگو،‌ از آن دسته ابزارهایی هستند که هرگز از دور خارج نمی‌شوند، با توجه به پیشرفت فناوری و افزایش پهنای باند اینترنت کاربران، اپلیکیشن‌های گفتگوی ویدئویی هم مدتی است که از راه رسیده‌اند، و به نوعی می‌توان گفت آینده از آن اپلیکیشن‌های گفتگوی ویدئویی است. به همین منظور در مراسم Google I/O امسال شاهد اپلیکیشن گفتگوی ویدئویی Duo و همچنین اپلیکیشن پیام‌رسان Allo بودیم. گوگل در این مراسم وعده داد تا اپلیکیشن گفتگوی ویدئویی خود را در تابستان امسال منتشر کند. اکنون نیز به وعده خود عمل کرد و شاهد انتشار جهانی اپلیکیشن گفتگوی ویدئویی Duo از جانب گوگل در پلی‌استور اندرویدی این شرکت هستیم. لازم به ذکر است که در حال حاضر هنوز خبری از وضعیت اپلیکیشن پیام‌رسان Allo در دست نیست. اگر از طرفداران اپلیکیشن‌های گوگل هستید، حتما نام هنگ‌اَوتس به گوش شما خورده است. جالب اینجاست که اپلیکیشن گفتگوی ویدئویی Duo برخلاف هنگ‌اوتس، پیچیدگی و ویژگی خاصی ندارد. این اپلیکیشن در واقع یک سرویس گفتگوی ویدئویی یک به یک است که بر اساس شماره همراه کاربر تنظیم می‌شود. با این حساب پس از انصب Duo قادر هستید به تمامی دوستان خود که شماره آنها را در لیست مخاطبان ذخیره‌ کرده‌اید، گفتگوی ویدئویی داشته باشید. جالب اینجاست که اپلیکیشن Duo با پلتفرم‌های اندروید و آی‌او‌اس سازگاری کامل دارد. همان‌گونه که اشاره شد، تعامل با Duo هم بسیار آسان است و کاربر کافی است تا با لمس یک گزینه،‌ تماس ویدئویی خود را با مخاطب مورد نظر آغاز کند. از طرف دیگر اگر یکی از دوستان شما هم سعی برقراری ارتباط داشته باشد، ویدئوی کوچکی از تماس وی بر روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود. گوگل ویژگی نمایش ویدئوی شخصی که با شما تماس گرفته است را knock knock می‌نامد. اما اگر کاربر احساس کرد تمایلی به استفاده از این ویژگی ندارد به راحتی قادر است آنرا غیر فعال کند. کاربران آی‌او‌اس هم اصلا ویژگی knock knock را که ویدئوی کوچکی از شخصی که قصد برقراری تماس دارد را نشان می‌دهد، مشاهده نمی‌کنند، مگر اینکه اپلیکیشن Duo باز باشد. در کنار تمامی این موارد، گوگل به لحاظ فنی نیز مدعی است که در اپلیکیشن Duo از پروتکل QUIC برای انتقال تصاویر ویدئویی استفاده کرده است. این پروتکل به افزایش کیفیت تصویر کمک می‌کند. جالب اینجاست که گوگل مدعی است اپلیکیشن Duo سیگنال‌های ضعیف وای‌فای را نیز به راحتی دریافت می‌کند و در صورت قطع شدن وای‌فای بدون وقفه می‌تواند اطلاعات خود را از بستر دیتای موبایل منتقل کند. همان‌گونه که اشاره شد گوگل این اپلیکیشن را در گوگل پلی استور منتشر کرده است و با این حساب انتظار می‌رود کاربران در تمامی نقاط دنیا ظرف مدت چند روز آینده به اپلیکیشن گفتگوی ویدئویی Duo دسترسی داشته باشند.

appnet-google-play

appnet-app-store
منبع: فارنت
لینک را کپی کنید


تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - 17 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن