تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802499809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهداد قربانی سیاست های وزنه برداری شد/ ناداوری مشخص بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهداد قربانی سیاست های وزنه برداری شد/ ناداوری مشخص بود قهرمان پیشین کشورمان گفت: دود این دشمنی به چشم بهداد سلیمی رفت و این وزنه بردار با تمام سختی هایی که کشیده بود نتوانست به حقش برسد. امیدوارم در مسابقات بعدی این ناکامی جبران شود و او به حقش برسد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد ساعت 11:22

خبرگزاری پانا+ بهداد سلیمی

 به گزارش خبرنگار ورزشی، روز یازدهم رقابت های المپیک روز نحسی برای کاروان ایران بود. پولادمرد ایران با دستان پرتوان و البته پای رنجور در میدان سخت المپیک ظاهر شد تا با بلندکردن وزنه های سنگین و طاقت فرسا مدال خوش رنگ این مسابقات را از‌آن خود کند و خستگی را از تن درآورد. بهداد با همان صلابت و خوسنردی همیشگی به روی تخته آمد و مثل همیشه وزنه های سنگین را مانند پر کاه بالای سر برد تا دلمان قرص شود که مدال بهداد محفوظ است.
در حرکت یک ضرب بهداد به رقیب گرجی اش امان نداد و یک دقیقه نگذشته بود که رکورد دنیا را از چنگش در آورد و صدای شادی زودهنگامش در دل ایرانی های حاضر قند آب کرد. اما این خوشی دوامی نداشت، قهرمان مازندارانی با ناداوری اوت شد تا همیشه اشک های او در المپیک ریو ماندگار شود.
بهداد وقتی وزنه 245 کیلوگرم را بالای سر برد از شدت درد زانو، چهره اش بهم رفت اما هیات ژوری با یک اشاره سه چراغ سفید را گرفت و سه چراغ قرمز به بهداد داد، سه چراغی که به معنای ورود ممنوع قهرمان وزنه برداری به سکوی قهرمانی و کسب دومین طلای المپیک شد.
محمدعلی فلاحت نژاد قهرمان سابق وزنه برداری کشورمان درباره ناعدالتی که در حق بهداد سلیمی در رقابت های المپیک شد، گفت:« ناداوری در حق قویترین وزنه بردار ایران به وضوح دیده شد و هیات ژوری در لحظه وزنه زدن بهداد با بی عدالتی تمام حق این وزنه بردار را خوردند.»
وی در مورد عملکرد داروان در این مسابقه اظهار کرد:« داوران در این رقابت رفتارهای عجیب داشتند چرا که حرکات صحیح بهداد را نادیده گرفتند و آن را قبول نکردند اما در برخی از صحنه ها به اشتباهاتی که به وجود می آمد توجهی نمی کردند.»
قهرمان سابق وزنه برداری در مورد هیات ژوری و تغییر رای آنها گفت: « بعد از اینکه داور رای نهایی را اعلام کرد هیات ژوری می تواند با یکدیگر مشورت کنند و رای را تغییر دهند که متاسفانه این اتفاق برای وزنه بردار کشورمان افتاد تا دست او را از رسیدن به مدال کوتاه کنند.»
فلاحت نژاد با بیان اینکه بهداد چندین ماه تلاش کرد گفت:« بهداد سلیمی با شرایط سختی به المپیک رسید او به مصدومیت بدی دچار شد و سختی های زیادی کشید تا به شرایط ایده آل برسد. انصاف نبود که با بی عدالتی دست او را از مدال المپیک کوتاه کنند.»
وی به اختلافاتی که هیات ژوری با فدراسیون ایران دارند، اشاره کرد و گفت: «محمد جلود» یکی از اعضای هیات ژوری است که اختلاف دیرینه با فدراسیون وزنه برداری و مرادی برای به دست آوردن کرسی های مختلف داشته است و همه هم به این موضوع واقف هستند. اما نکته جالب این است که تا تا روز قبل مسابقه بهداد آنها قرار نبود به همراه همسرش در هیات ژوری حضور داشته باشند اما به یکباره تصمیم عوض شد و او به همراه همسرش در راس هیات ژوری قرار گرفتند. به هرحال دود این دشمنی به چشم بهداد سلیمی رفت و این وزنه بردار با تمام سختی هایی که کشیده بود نتوانست به حقش برسد. امیدوارم در مسابقات بعدی این ناکامی جبران شود و او به حقش برسد.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن