تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798969875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشروعیت‌خواهی از آمریکا!/نکات متفاوت مطهری به انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری/ پيشنهاد شگفت هسته‌ای احمدی‌نژاد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مشروعیت‌خواهی از آمریکا!/نکات متفاوت مطهری به انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری/ پيشنهاد شگفت هسته‌ای احمدی‌نژاد
روزنامه آرمان به پیشنهاد تعجب برانگیز احمدی‌نژاد پرداخته است، پیشنهادی که احمدی‌نژاد در مان ریاست جمهوری عنوان کرده بود که تمام غنی سازی صورت گرفته را بدهیم و شخصا هم برای حل مشکل با اوباما گفت‌وگو کنم.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه‌های صبح کشورمان همانند روزهای گذشته سعی کردند تا به آخرین تحولات رخ داده واکنش نشان دهند. از صحبت‌های احمدی نژاد با اوباما تا گلایه عارف از اصلاح‌طلبان!

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود با عنوان مشروعیت‌خواهی از آمریکا! می‌نویسد:یک وجه مهم دیگر مشروعیت‌طلبی خارجی که به نظام سیاسی و کشور باز‌نمی‌گردد بلکه به افرادی که در رأس نظام و کشور هستند بازمی‌گردد، حس درونی و ساخت شخصیتی آنان است. یک کشور و نظام می‌تواند در عین قوت، ضعیف دیده شود این زمانی است که کشور قوی باشد ولی مسئولین ضعیفی داشته باشد. در این صورت اگر مردم و نخبگان توجه نکنند و مانع نشوند، کشور و نظام سیاسی هویت خود را از دست می‌دهد و منافع حیاتی آن به خطر می‌افتد.




روزنامه اعتماد در گزارشی به واکنش متفاوت علی مطهری نسبت به فایل منتشر شده آیت‌الله منتظری با عنوان واکنش و نکات متفاوت مطهری به انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری نوشت:با گذشت بيش از يك هفته از انتشار فايل صوتي از آيت‌الله منتظري د‌رباره رويد‌اد‌هاي سال ٦٧ واكنش‌ها به آن همچنان اد‌امه د‌ارد‌. هرچند‌ محتواي فايل صوتي مد‌ت‌ها قبل به صورت متن نوشتاري د‌ر بخشي از خاطرات آيت‌الله منتظري منتشر شد‌ه بود‌ اما انتشار د‌وباره آن حاشيه‌ساز شد‌ه است. حالا د‌ر تازه‌ترين اين واكنش‌ها علي مطهري، نايب رييس مجلس با انتشار متني د‌ر صفحه اينستاگرم و كانال تلگرامي خود‌ش نكات متفاوتي د‌رباره اين فايل صوتي بيان كرد‌ه است. او با اتخاذ موضعي منصفانه اظهارات اخير منتشر شد‌ه آيت‌الله منتظري را «از سر د‌لسوزي براي انقلاب اسلامي» عنوان كرد‌ و البته با تاكيد‌ بر اينكه «روشن نيست نگراني ايشان بجا بود‌ه يا نه» از رييسي، نيري و پورمحمد‌ي خواسته تا د‌ر اين باره توضيح د‌هند‌.



اعتماد همچنین در گزارشی دیگر به دلخوری عارف اشاره کرد و با تیتر گلایه‌های جدی عارف از اصلاح طلبان: عده‌ای می‌خواهند پدرسالار باشند، نوشت:عارف از سختي‌هاي مديريت فراكسيون اميد دربسته و سربسته سخن گفته و اعلام كرده كه اگر رفتاري غير از اين صورت مي‌گرفت، ائتلاف با خطر انشعاب مواجه مي‌شود: «ما به حركت تشكيلاتي در مجلس دهم اعتقاد داريم. اما به هر حال حركت ما در انتخابات حزبي نبود و جبهه‌اي بود و كار جبهه‌اي به خصوص در مجلس بسيار دشوار است. در جبهه سلايق متفاوتي وجود دارد كه در يك مسير حركت مي‌كنند.  به محض اينكه در جبهه يك حركت تندي انجام شود دچار انشعاب مي‌شود و حفظ جبهه و انسجام آن بسيار دشوار است.»




روزنامه آرمان اما در گزارشی  و با اشاره به سخنان اخیر محمدجواد لاریحانی در خصوص علاقه و خواست احمدی‌نژاد نسبت به برقراری رابطه با اوباما، با تیتر  پيشنهاد شگفت هسته‌ای احمدی‌نژاد می‌نویسد:آنچه ديروز محمدجواد لاريجاني بيان كرد قابل تامل بود؛ دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه در فروردين ۹۴ درباره آنچه احمدي‌نژاد درباره فاضل لاريجاني گفته بود، چنين گفت: «كار احمدي‌نژاد خلاف شرع و قانون بود. با اين حال عزت و خوشنامي دست خداست. در اين پرونده هم برادرم فاضل شاكي هست.» يا روز ديگري اظهار داشت:«احمدي‌نژاد در اواخر، كفران نعمت كرد و اين ظلمي در حق ملت و خودش بود كه حتي به نظر من ۷۰ درصد مشكلات سال پاياني دولت به خاطر شخص رئيس‌جمهور بود، زيرا تمام تمركزش براي رئيس‌‌جمهوري آقاي مشايي بود.» و ديروز پرده از برنامه‌هاي احمدي‌نژاد در موضوع هسته‌اي برداشت. او به «تسنيم» گفت:«گروهي صرفا دنبال آن هستند كه جايي از برجام خراب شود تا آن را علم كنند. دوستاني كه با آقاي احمدي‌نژاد و سايت‌هاي نزديك به آنها كار مي‌كنند از اين دسته هستند.




روزنامه شرق اما با پرداختن به وضعیت اصلاح‌طلبان برای انتخابات سال 96 در مطلبی تحت عنوان گام سوم اصلاح‌طلبان برای انتخابات ٩٦ نوشت:شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی اعلام موجودیت کرد تا فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان را سامان دهد. این شورا از اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شد. به این شکل که هم برخی از دبیران کل احزاب و فعالان حزبی در آن عضویت داشتند و هم چهره‌های سیاسی. شورا متشکل از یک هیأت‌رئیسه و سه کارگروه بود که ریاست آن را محمدرضا عارف براساس رأی‌گیری درونی به دست آورد. کارگروه استان‌ها به ریاست حسین مرعشی، کارگروه راهبردی به ریاست حسین کمالی و کارگروه تعامل به ریاست محسن رهامی، سه کارگروه شورای عالی سیاست‌گذاری بود.









۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن