تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805785986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ‌گاه اعدام منافقين بي‌محاكمه نبود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هيچ‌گاه اعدام منافقين بي‌محاكمه نبود
فرزندان آيت‌الله منتظري آخرين حربه‌هاي خالي كردن كينه عميقشان از امام را از لابه‌لاي فايل‌هاي صوتي پدرشان بيرون مي‌ريزند؛ پدري كه سال‌ها قرار بر اين بوده كه شخص اول مملكت شود و امام(ره) در ماه‌هاي پاياني عمرشان با همان عقل و ذكاوت مؤمنانه، او را از اين جانشيني بركنار كرده و حتي قسم جلاله ياد كرده بودند كه از ابتدا با جانشيني او مخالف بوده اند.
نویسنده : كبري آسوپار 


فرزندان آيت‌الله منتظري آخرين حربه‌هاي خالي كردن كينه عميقشان از امام را از لابه‌لاي فايل‌هاي صوتي پدرشان بيرون مي‌ريزند؛ پدري كه سال‌ها قرار بر اين بوده كه شخص اول مملكت شود و امام(ره) در ماه‌هاي پاياني عمرشان با همان عقل و ذكاوت مؤمنانه، او را از اين جانشيني بركنار كرده و حتي قسم جلاله ياد كرده بودند كه از ابتدا با جانشيني او مخالف بوده اند. فايل صوتي نبش قبر مي‌كنند تا تصميمات امام و درايت ايشان زير سؤال رود؛ اين انتقام فرزنداني است كه هنگامه حيات پدر آنقدر در گوشش خواندند و حتي اواخر عمرش جاي او بيانيه سياسي صادر كردند كه وي مقابل همه چيزهايي ايستاد كه خود براي برپايي‌اش سال‌ها تئوري‌پردازي و مبارزه كرده و زندان رفته و شكنجه ديده بود؛ آنقدر تلاش كردند تا او را كه حاصل عمر بود، به خون كردن دل امام امت واداشتند.
حضرت امام خميني(ره) در نامه‌اي به آيت‌الله منتظري صريحاً ساده لوحي او را گوشزد كرده و تأكيد مي‌كنند: از آنجا كه روشن شده است كه شما اين كشور و انقلاب اسلامي عزيز مردم مسلمان ايران را پس از من به دست ليبرال‌ها و از كانال آنها به منافقين مي‌سپاريد، صلاحيت و مشروعيت رهبري آينده نظام را از دست داده‌ايد. بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي در بخش ديگري از اين نامه خطاب به آيت‌الله منتظري توصيه مي‌كنند سعي كنيد افراد بيت خود را عوض كنيد تا سهم مبارك امام بر حلقوم منافقين و گروه مهدي هاشمي و ليبرال‌ها نريزد... امام خميني(ره) در بخش پاياني‌ نامه نيز تأكيد كردند: والله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولي در آن وقت شما را ساده‌لوح مي‌دانستم كه مدير و مدبر نبوديد ولي شخصي بوديد تحصيلكرده كه مفيد براي حوزه‌هاي علميه بوديد و اگر اين گونه كارهاتان را ادامه دهيد، مسلماً تكليف ديگري دارم و مي‌دانيد كه از تكليف خود سرپيچي نمي‌كنم.
ماجراي اين فايل صوتي كه اخيراً بهانه هجمه ضدانقلاب به امام و نظام شده، به اعدام اعضاي گروهك تروريستي منافقين در تهران برمي‌گردد؛ اعدام‌هايي كه پس از عمليات مرصاد (فروغ جاويدان) در حمله گروهك رجوي به ايران، مشمول زندانيان اين گروهك در زندان‌ها شد، به اين دليل كه اين زندانيان بخشي از عمليات شكست‌خورده فروغ جاويدان بودند كه قرار بود بخشي از عمليات را از داخل زندان پيش ببرند.
حجت‌الاسلام رازيني از مسئولان قديمي دستگاه قضايي پاسخ‌هاي روشني به اتهامات نبش قبر شده در مورد اعدام‌هاي سال 67 دارد. او دليل انتشار فايل صوتي كذايي اخير را احياي منافقين مي‌داند: «متأسفانه خطوطي در داخل و خارج از كشور فعال هستند تا به نحوي منافقين را احيا كنند، در همان زمان كه آقاي منتظري در قيد حيات بودند گله اصلي حضرت امام(ره) از ايشان اين بود كه چرا منافقين را احيا كرده و به آنها توجه مي‌كنند.»

  امام(ره) و  مجاهدين خلق
رازيني مشكل اصلي مجاهدين خلق را ضديت با اسلام مي‌داند: «مسئله منافقين يا مجاهدين خلق صرف اين نبود كه گروهي باشند كه در جايي تندروي كردند بلكه با اساس اسلام مخالفت داشتند، نمونه روشن و علامت مسئله اين است كه تقوا ندارند، داعش به عنوان اسلام تند، خشن و افراطي كه مي‌خواهد در همه جا اسلام را پياده كند هيچ ملاحظه‌اي نمي‌كند ولي در اخلاقيات جهاد نكاح را از خود در مي‌آورند و بر مبناي اباحه‌گري مي‌گذارند، مسعود رجوي نيز رسماً با خانم ابريشمچي ازدواج و اين كار را در بين ساير افراد ترغيب كرد. منافقين چنين اسلامي را ترويج مي‌كردند، از اين رو مخالفت آنها با دين و اسلام مخالفتي جدي و زيربنايي است چون آنها با اساس اسلام مخالف بودند.  از آنجا كه منافقين از اساس مخالف بودند حضرت امام (ره) با آنها ريشه‌اي برخورد كرد و هيچ راه نفوذي براي اين گروه در كشور باز نگذاشت، حتي در زمان قبل از پيروزي انقلاب منافقين مي‌خواستند با امام ديدار داشته باشند و با اين ملاقات وجهه‌اي كسب كنند يعني هدفشان اين بود كه امام راحل را نردباني براي اهداف خود كنند كما اينكه همين سوء‌استفاده را از بسياري از بزرگان كردند اما امام(ره) اجازه ملاقات ندادند.

  احياي مجدد منافقين در دستور كار است
متأسفانه دنبال اين هستند كه چهره‌هايي را علم كرده و منافقين را بازسازي كنند، احتمال دارد دوباره منافقين را به كشوري ديگر انتقال دهند و به عنوان ابزاري عليه نظام و امت اسلامي از آنها استفاده كنند، وقتي كار منافقين در ايران نگرفت و ترورهاي كور سبب شد كه مردم تنفر شديد نسبت به آنها پيدا كنند رفتند در عراق جمع شدند. حال دوباره مي‌خواهند منافقين را جمع كنند تا ابزاري براي امريكا در جهت سركوب اهداف اسلام و انقلاب باشند.
بنده وقتي در يكي از شهرها حاكم شرع بودم، شاهد بودم كه مي‌خواستند يك كتابفروش متدين را ترور كنند اما آن شخص نبوده و تعدادي دانش‌آموز راهنمايي در آن كتابفروشي حضور داشتند و منافقين اين دانش‌آموزان را به رگبار بستند، از هفت نفري كه مورد هجوم قرار گرفتند پنج نفر شهيد و دو نفر مجروح شدند، منافقين چنين انسان‌‌هايي بودند كه روحيه ضد‌انساني داشتند. منافقين هيچ فرقي با داعش نداشتند و ندارند.

 چرا منافقين اعدام شدند؟
اصلي‌ترين شبهه كذايي وارد شده، به اعدام‌هاي سال 67 برمي‌گردد. حجت‌الاسلام رازيني مي‌گويد: «منافقين محارب هستند، چون عملاً محاربه كردند و جنگيدند، هيچ نهادي نبوده است كه اين مقدار ناامني در كشور ايجاد كند، منافقين از پيرمرد 80 ساله تا بچه‌هاي كوچك را به شهادت رساندند و بزرگاني را حتي در محراب شهيد كردند و به زن و بچه مردم رحم نداشتند، از اين رو وضعيت‌شان كاملاً روشن است. مسائلي در اواخر عمر شريف حضرت امام پس از حمله مرصاد و گستاخي‌هاي منافقين براي بازسازي خود و حمله به كشور واقع شد كه امام راحل مصلحت دانستند با موجوديت و فكر منافقين اقدام قاطع‌تري انجام شود.  هيچ‌گاه اعدام بي‌محاكمه نبود به دليل اينكه خود حضرت امام(ره) هيئت‌هاي سه نفره‌اي را تعيين كردند كه متشكل از دو قاضي و يك كارشناس برجسته مسائل بود، بعد ايشان فرمودند كه ملاك نظر اكثريت هيئت است اما احتياط اين است كه با اتفاق آرا حكم عملي شود.
كدام جايي است كه رسيدگي بي‌محاكمه باشد اما بگويند با اكثريت يا اتفاق آرا كارها بايد صورت گيرد، پس اين هيئت سه نفره چه كار مي‌كردند، خب اينها بررسي مي‌كردند، طبيعي است دادگاه‌ها در شرايط گوناگون آيين دادرسي مختلفي دارند، اين هم دادگاهي بود كه سريع عمل كردند و آنهايي كه پس از بررسي جرائم‌شان در حدي بود كه مصداق حكم امام بودند مشخص شده و حكم برايشان اجرا شد.
تمام احكام بر اساس موازين شرعي صادر و بررسي مجدد مي‌شد، به همان صورتي كه در ابتدا نسبت به احكام اسلام دقت مي‌شد در اواخر حيات حضرت امام نيز همان‌گونه بود، منتها شكل دادرسي و رسيدگي‌ها ممكن است متفاوت باشد كما اينكه تاكتيك‌هاي دشمن نيز متفاوت بوده است، نبايد در قبال تاكتيك‌هاي گوناگون دشمن يك روش را در پيش گرفت، چون ممكن است دشمن از كندي عمل ما سوء‌استفاده كند چراكه اگر آنها مي‌توانستند با شورش‌هايي به اهداف خود برسند قابليت داشتند كه شهري را به هم بريزند و دهها نفر را به كشتن بدهند.
حضرت امام پيشگيري كردند و كساني كه مجازات‌شان در حد محاربه بود، حكم‌شان اجرا شد و زمينه بروز مشكلات ديگر از بين رفت امنيتي كه الان در كشور ايران داريم و ايران به عنوان جزيره‌اي امن در بين تمام كشورهاي ناامن منطقه مي‌درخشد به دليل اين است كه حضرت امام خميني(ره) در اجراي حكم اسلام مسامحه نكردند. اين تهمت به دامن پاك انقلاب نمي‌چسبد، چون در همه جاي دنيا انقلاب‌ها كه پيروز مي‌شوند، مخالفان و دشمنان خود را به صورت علني دار مي‌زنند يا تيرباران مي‌كنند اما ما اين افتخار را داريم كه از همان ابتداي پيروزي، انقلاب اينگونه نبوده است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن