تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات وزارت خارجه درباره بازداشت شدگان ایرانی در کویت: کاردار کشورمان با بازداشت شدگان ملاقات کرده


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: توضیحات وزارت خارجه درباره بازداشت شدگان ایرانی در کویت: کاردار کشورمان با بازداشت شدگان ملاقات کرده
سخنگوی وزارت امور خارجه با ارائه توضیحات درباره ادعای مقامات کویتی در خصوص بازداشت شدگان ایرانی در این کشور تاکید کرد : پی گیری های لازم تا روشن شدن موضوع و حصول نتیجه ادامه دارد.


به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص علت بازداشت و آخرین وضعیت ایرانیان دستگیر شده در سواحل کویت اظهار داشت: بر اساس ادعاهای مطرح شده، این گروه قصد ورود غیرقانونی به کشور کویت، با هدف و انگیزه اقامت غیرقانونی و کار در این کشور را داشته اند که توسط گارد ساحلی آن کشور دستگیر می شوند. 


قاسمی افزود: بلافاصله پس از آگاهی از این موضوع ، به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت مأموریت داده شد که سریعا موضوع را بررسی و ادعاهای مطرح شده و همچنین آخرین وضعیت بازداشت شدگان را پیگیری کند. 


وی افزود: متعاقبا کاردار کشورمان در کویت ضمن هماهنگی با مقامات کویتی با دستگیر شدگان ملاقات کرد. 


قاسمی در ادامه گفت: در همین راستا نماینده سفارت با حضور در بیمارستان، از فرد زخمی شده در جریان دستگیری نیز عیادت و حال وی را رضایت بخش توصیف کرد. 


سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تأکید کرد: پیگیری ها تا روشن شدن ادعای مطرح شده و وضعیت بازداشت شدگان تا حصول نتیجه و از مجاری ذیربط ادامه خواهد داشت.


تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 16 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن