تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804047744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵ فیلم کوتاه از هنرمندان شاهرودی به جشنواره فیلم کومش راه یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می دهد؛
۵ فیلم کوتاه از هنرمندان شاهرودی به جشنواره فیلم کومش راه یافت

ساخت فیلم کوتاه در شاهرود


شناسهٔ خبر: 3742880 - سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
استانها > سمنان

.jwplayer{ display: inline-block; } شاهرود - پنجاه و چهارمین دوره جشنواره منطقه ای سینما گران جوان موسوم به جشنواره کومش در حالی برگزاری می شود که پنج فیلم کوتاه از شاهرود میهمان این جشنواره هنری و فرهنگی است. به گزارش خبرنگار مهر، انجمن سینمای جوان کشور شهریور ماه سال جاری در حالی رویداد معتبر جشنواره فیلم های سینماگران جوان را در مناطق مختلق ایران اسلامی برگزار می کند که در بخش شمالشرق و استان سمنان، نام کومش برای جشنواره پنجاه و چهارم برگزیده شده و حضور پنج فیلم کوتاه و ۱۱فیلم نامه، ماحصل تلاش یکساله فیلم سازان جوان شاهرودی در این جشنواره است. جشنواره فرهنگی هنری سینماگران جوان ایران از تاریخ بیست و سوم شهریور ماه سال جاری به مدت دو روز به میزبانی شهر سمنان برگزار خواهد شد و تا کنون ۷۰اثر شامل عکس، فیلم نامه، نمایش نامه و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

شاهرود با دست پر به جشنواره می رود رئیس انجمن سینمای جوان شاهرود در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به کیفیت و کمیت برگزاری این جشنواره منطقه ای گفت: در جشنواره پنجاه و چهارم سینماگران جوان، ۵۰اثر در بخش عکس، ۱۱ اثر در بخش فیلم نامه در کنار پنج فیلم کوتاه از شهرستان شاهرود حضور خواهند داشت. مجتبی فیروز آبادی درباره فیلم های حاضر در این جشنواره، توضیح داد: «بازی» اثر مرضیه رابطی، «زندانی» اثر محمد اسماعیل بیگی، «قلب پرنده» اثر سید جواد موسوی، «دستفروش» اثر مهدی رمضانی و «سفال خاکستری» اثر حامد نمازی برای این جشنواره ارسال شده است. وی افزود: پنجاه و چهارمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان ایران(کومش) از تاریخ ۲۳ الی ۲۵ شهریورماه سال جاری در شهرسمنان با حضور استان‌های تهران، البرز، مرکزی، قزوین، قم، کردستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و سمنان و با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود. بازی به دنبال کسب جایزه نخست نویسنده و کارگردان فیلم «بازی» حاضر در جشنواره فیلم کومش درباره این فیلم نیز به خبرنگار مهر گفت: گذشت و ایثار مضمون اصلی فیلم «بازی» محسوب می شود و در آن یک بازیگر و ۹ هنرور ایفای نقش دارند همچنین باید گفت این فیلم تماما در شاهرود فیلم برداری شده است. مرضیه رابطی با بیان اینکه فیلم نامه «مقصد بی سرانجام» نیز از وی در بخش فیلم نامه های جشنواره کومش حضور خواهد داشت درباره فعالیت های خود، توضیح داد: از سال ۸۳ با عنوان رئیس انجمن اهل قلم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به فعالیت مشغول شده و در کنار کار نویسندگی پس از گذران دوره های فیلم سازی، کار حرفه ای خود را آغاز کردم همچنین کسب تندیس بهترین فیلم بلند سال۸۸ در جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان ایران خلیج فارس با داوری پوران درخشنده و کسب دو دیپلم افتخار در فیلم سازی از شاخص ترین سوابق کاری است که می توانم از آنها نام ببرم. وی در پاسخ به این سوال که همراهی و همکاری مسئولان برای تولید فیلم در شاهرود چگونه بود، افزود: همکاری سازمان ها و نهادهای در تهیه و تولید فیلم در شاهرود بسیار عالی است و این شهر پتانسیل بسیار بالایی در زمینه تولید فیلم دارد لذا امیدواریم مسئولان با در نظر گرفتن چالش های مالی پیش روی هنرمندان در ثابت نگه داشتن پایه های فرهنگ، هنرمندان را یاری کنند تا شاهد ارائه آثار بیشتر و با کیفیت مطلوب در این شهر باشیم.

قلب پرنده به سوی جشنوراه پرواز می کند کارگردان فیلم کوتاه «قلب پرنده» نیز درباره سوژه ای فیلم، گفت: قلب پرنده داستانی بی کلام نوشته اسماعیل صاحبی در سبک کارهای اول بهرام بیضایی محسوب شده که با غافلگیری همراه است ودر کوچه چهل پیچ از محله های قدیمی شاهرود فیلم برداری می شود. سید جواد موسوی درباره سوابق کاری خود توضیح داد: کار در این عرصه از سال ۸۴با عنوان «کسی در آن نیمه نبود» با مضمون عاشورا آغاز شد که با مجموعه «خانه ما»، «خانه ما دو» و «دست فروش» همکاری ادامه یافت و در نهایت تجربه ۱۰ سال در عرصه های مختلف هنروری سینما در غالب فیلم هایی مانند «سرزمین کهن»، «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی، «آواز گنجشک ها»، «سریال عکاس خانه» و ساخت پنج فیلم کوتاه و مستند می توان نام برد. وی با بیان مشکلات کار در این حوزه، افزود: نبود صدا بردار، گریمور و طراح صحنه حرفه ای از مشکلات تهیه فیلم به شمار می رود ولی باید تاکید کرد که همکاری مسئولان بسیار مطلوب بود و شرکت در این جشنواره فرصت خوبی است تا از نظرات مردم استفاده کنیم بی شک نقدهای سازنده می تواند ما را در پیشبرد و ارائه کارهای بهتر یاری کند. در نهایت جشنواره پنجاه و چهارم در دهه سوم شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد جایی که آوردگاه رقابت بسیاری از استعدادهای جوان شهر و دیارمان است و در پایان قطعا همه هنرمندان استان سمنان و کشور پیروز این رقابت هنری و فرهنگی خواهند بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن