تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست کمیته داوران از باشگاه پرسپولیس برای اثبات ادعاهای برانکو


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: درخواست کمیته داوران از باشگاه پرسپولیس برای اثبات ادعاهای برانکو
کمیته داوران از باشگاه پرسپولیس رسما درخواست کرد که سرمربی سرخ‌پوشان اظهاراتش در مورد داوران و این کمیته را ثابت کند و اگرنه به مراجع قانونی شکایت خواهند کرد.
به گزارش نامه نیوز ، درخواست کمیته داوران از باشگاه پرسپولیس برای اثبات ادعاهای برانکو/ تهدید به شکایت به مراجع قانونیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در روزهای گذشته خبرهای زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه کمیته داوران قصد دارد از برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به دلیل اظهاراتش پس از پایان بازی پرسپولیس و صبای قم شکایت کند. در همین راستا، محسن ترکی داور این دیدار نیز از کمیته داوران درخواست اجرایی شدن این شکایت را کرده است.

 کمیته داوران هم برای اینکه بیش از این حاشیه‌ای ایجاد نشود، در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس از مسئولان این باشگاه خواسته تا سرمربی این تیم اظهاراتش را ثابت کند. برانکو در اظهارنظری گفته بود که اگر در مورد داوری صحبت کند، 6 ماه محروم خواهد شد. کمیته داوران از باشگاه پرسپولیس رسما خواسته که این اظهارات باید از سوی برانکو ثابت شود و اگر این اتفاق نیفتاد به مراجع قانونی شکایت خواهند کرد.



منبع: میزان


۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن