تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819515252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش لالوویچ به حذف سوریان از المپیک


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
واکنش لالوویچ به حذف سوریان از المپیک
واکنش لالوویچ به حذف سوریان از المپیک رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: رسول خادم یکی از گزینه‌های بسیار قوی برای انتخابات هیئت رئیسه است و می‌تواند با قدرتی که در این مدت به دست آورده خود را برای این انتخاب آماده کند.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ نناد لالوویچ در خصوص حذف حمید سوریان اظهار داشت: حمید سوریان یکی از نابغه‌های کشتی‌ دنیا و از مفاخر اتحادیه کشتی است و به اعتقاد من کشتی‌گیران کمی می‌توانند در سطح جهان و المپیک به این تعداد مدال دست پیدا کنند و نباید مدال‌ها و افتخاراتی که سوریان در این سطح به دست آورده را دست کم بگیریم. به هر حال زیبایی کشتی هم به همین است و سوریان به همین زیبایی‌های کشتی باخت و نتوانست در المپیک ریو صاحب مدال شود.

وی در خصوص نتایج کشتی‌گیران کشورمان نیز گفت: در روز اول تیم ایران یک برنز گرفت و این خیلی برای تیم ایران خوب است هرچند تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک قبلی 3 مدال کسب کرده بود ولی در روزهای آینده نیز امیدوار است و البته ما بیشتر روی کشتی آزاد ایران حساب باز کرده‌ بودیم نه کشتی فرنگی.

رئیس اتحادیه جهانی کشتی در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد کاندیدا شدن رسول خادم برای انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی چیست، خاطرنشان کرد: رسول خادم یکی از گزینه‌های بسیار قوی برای انتخابات هیئت رئیسه است و می‌تواند با قدرتی که در این مدت به دست آورده خود را برای این انتخاب آماده کند تا کشتی ایران صاحب یک نماینده شود.

لالوویچ ادامه داد: به اعتقاد من کشتی ایران پیشرفت خوب و روبه جلویی داشته است و در المپیک با تعداد مدال‌هایی که به دست خواهد آورد این پیشرفت‌ها ملموس خواهد شد.

منبع: تسنیم


95/5/25 - 09:14 - 2016-8-15 09:14:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن