تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره بازی های بومی-محلی در شکوفایی دانشجومعلمان نقش بسزایی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در پیام مهرمحمدی عنوان شد؛ جشنواره بازی های بومی-محلی در شکوفایی دانشجومعلمان نقش بسزایی دارد جشنواره کشوری ورزش های همگانی و بازی های بومی محلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان فرصت مناسبی است که برای نشاط بخشی، سلامت و افزایش رغبت و انگیزه های تحصیلی و کاری در دانشجویان عزیز طراحی و اجرا می شود.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد ساعت 15:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، متن پیام محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان به شرح زیر است:   جشنواره کشوری ورزش های همگانی و بازی های بومی محلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان فرصت مناسبی است که برای نشاط بخشی، سلامت و افزایش رغبت و انگیزه های تحصیلی و کاری در دانشجویان عزیز طراحی و اجرا می شود. این جشنواره در ادامه روند تدوین و تهیه نقشه جامعی از برنامه های هدفمند و مدیریتی حوزه دانشجویی در بخش ورزش و تندرستی است که در شناسایی استعدادها، تقویت توانمندی ها و ایجاد بستر مناسب رشد، شکوفایی و توسعه ی همه جانبه ی دانشجومعلمان نقش بسزایی خواهد داشت.
 
 
سال گذشته نخستین المپیاد ورزش های قهرمانی به استعداد 2500 دانشجو معلم در استان زنجان برگزار شد، دانشگاه فرهنگیان هم اکنون در سیزدهمین المپیاد ورزشی 110 دانشگاه سراسر کشور در استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهدالرضا(ع) به خوبی می درخشد و این جشنواره هم میدانی است برای آشنایی بیشتر با ورزش های بومی محلی اقوام ایرانی که خود جلوه ای از رنگین کمان فرهنگی میهن عزیزماست.گسترش ورزش های همگانی در پردیس ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان هدفی است که با اجرای چنین فعالیت هایی امکان توفیق بیشتری می یابد.
 
 
حضور شما دانشجومعلمان ارجمند، دانا و توانا در این عرصه می تواند بستری برای تعالی فردی و گروهی و شکوفایی خرده فرهنگ های ایرانی و منش های فاخر انسانی باشد.
 
 
اینجانب با ارج گذاری به اهداف این جشنواره بزرگ و ابزار خوشحالی از حضور شرکت کنندگان، آرزومندم با شناخت هرچه بیشتر فرهنگ های بومی، خرده فرهنگ ها، بازی های محلی و سنت های پسندیده ی میهن عزیزمان، بتوانید برای اعتلای کشور و دستیابی به دانش همراه با بینش، سلامت و نشاط راه را برای تربیت بهتر نسل های آینده هموار سازید.
 
 
از معاونت دانشجویی، اداره کل تربیت بدنی، مدیریت امور پردیس های استان اصفهان، داوران، سرپرستان و سایر همکاران تلاشگری که برای اجرای مطلوب این رویداد مهم گام برداشته اند؛ صمیمانه سپاسگذارم وامیدوارم این قبیل فعالیت ها به تحقق شعار راهبردی دانشگاه فرهنگیان به عنوان رکن تحول و تعالی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران کمک نماید.
 
 
ورزشکار و تندرست باشید.
تهران-1395/5/23
محمود مهرمحمدی
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن