تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 22 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799828404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: تمکن مالی چند باشگاه دسته اولی موجب حضور بازیکنان باتجربه و نام آشنای لیگ برتری در ترکیب تیم ها شده و این می تواند به جذابیت و در عین حال کیفیت لیگ یک کمک کند.

حضور نام ها در لیگ یک بی شک توجه رسانه ها را هم به  همراه خواهد داشت و البته این توجه خواه یا ناخواه کشف استعدادهای جوان این رقابت ها را به ارمغان خواهد آورد که این یک حسن بزرگ است. از سویی توجه رسانه ها به لیگ یک به خاطر حضور نام ها سبب اشاره به کمبودها خواهد شد و اگر در جهت رفع نقایص گام برداشته شود لیگ یک پیشرفت قابل ملاحظه تری خواهد داشت و این کمک می کند در آینده شاهد حضور نام های بزرگ تری در تیم های دسته اولی باشیم. حضوری که نه تنها عیب نیست بلکه برای فوتبال باشگاهی حسن است. حضور بازیکنان باتجربه در لیگ یک می تواند به پیشرفت بازیکنان جوان سرعت بیشتری ببخشد. در ذیل نگاهی خواهیم داشت به ستاره های این فصل لیگ یک. با این توضیح که شاید بازیکنان دیگری هم بوده باشند که شایسته اشاره باشند که در آینده قطعا به آنها خواهیم پرداخت:

1-محسن فروزان

سیاه جامگان و راه آهن یزدان تیم های فصل گذشته محسن فروزان بودند! دروازه بانی که پیش تر پیراهن استقلال تهران را برتن کرده بود. حضور وی در تیم خونه به خونه در لیگ یک فقط با دستمزد خوبی که از این تیم گرفته قابل توجیه است. در غیر اینصورت سخت است که قبول کنیم محسن فروزان از تیم های لیگ برتری پیشنهاد نداشته است. محسن فروزان با حضور در تیم خونه به خونه خود را از چشم کی روش دور کرده است. شاید صعود به لیگ برتر با همراه تیم خونه به خونه موازی با دستمزدی که وی از این تیم می گیرد جبران دوری یک فصل این دروازه بان از لیگ برتر باشد.


ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96

 

2-حسین کعبی

حسین کعبی بعد از دو فصل به فوتبال بر می گردد. حسین کعبی آخرین فصلی که در فوتبال حضور داشت فصل سیزدهم بود. با تیم استقلال خوزستان. وی این بار پیراهن تیم سپیدورد رشت را برتن کرده است. پیراهن قرمز سپیدورد رشت. تیم محبوب گیلان. حتی محبوب تر از داماش گیلان.
 

حسین کعبی در بازی های تدارکاتی تیم جدیدش در پست دفاع راست به میدان آمده و زوج او در جناح راست پویا نزهتی است. بازیکن پیشین تیم ملوان که در برهه ای آن قدر خوب بود که صحبت از حضور وی در اردوی تیم ملی بود. شاید حسین کعبی به دنبال این است که مثل عنایتی ثابت کند سن در فوتبال یک عدد است.


ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96

 

3-امین منوچهری

امین منوچهری در سودای بازگشت به استقلال تهران بود که سر از تیم بادران تهران در آورد. هر چند بعد از جدایی از تیم راه آهن به نسبت دقایقی که در ترکیب سپاهان حضور پیدا کرده بود عملکرد قابل دفاعی داشت.
 

بی شک یکی از خریدهای خوب اکبر میثاقیان در تیم بادران تهران امین منوچهری بود چون او مهاجم سرزنی است و در لیگ یک بازی روی هوا کارایی بیشتری دارد چون تیم ها در منطقه یک سوم دفاعی پرتعداد بازی می کنند و کمتر فضا برای کارهای عمقی وجود دارد.
شاید کسب عنوان آقای گلی لیگ یک یکی از اهداف امین منوچهری در بادران باشد.


 
ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96




4-فرزاد حسین خانی

فرزاد حسین خانی کاپیتان مس کرمان رفته رفته همانند ابراهیم صادقی در سایپا رکورد حضور خود در تیم مس را دست نیافتنی می کند. او در میانه میدان و در جلوی مدافعان خشن و متعصب بازی می کند و دو سالی است که برای صعود به لیگ برتر لحظه شماری می کند.
دو سه فصلی است که مس کرمان تا هفته های پایانی خوب می آید اما در گام آخر کم می آورد و در نهایت از صعود به لیگ برتر بازمی ماند. فرزاد در تیم منصور ابراهیم زاده هم کاپیتان است و می کوشد پایان فصل جشن قهرمانی بگیرد.


ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96

 

5-پژمان نوری

پژمان نوری می خواست بازی کند اما با پیشنهاد مربیگری در تیم ملوان مواجه شد. از اینرو برخلاف میل باطنی به تیم خونه به خونه رفت و طولی نخواهد کشید که هم در دور رفت و هم در دور برگشت با تیمی که سال های سال در آن بازی کرده رویارو خواهد شد و باید برای شکست ملوان بجنگد.
 

البته این مسائل سال های سال است که در فوتبال حرفه ای حل شده. پژمان نوری الزام برای تلاش برای موفقیت تیم خونه به خونه دارد و اگر غیر از این رفتار کند اصول حرفه ای را زیر پا گذاشته است. هر چند پژمان در هر تیمی غیر از ملوان بوده با همه توان بازی کرده است.


 
ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96




6- مازیار زارع

مازیار زراع همانند پژمان می خواست سال های پایانی دوران بازیگری را در ملوان باشد اما با نه محمد مایلی کهن مواجه شد. ایرادی به محمد مایلی کهن نیست به این دلیل که این سرمربی است که در آینده باید پاسخگوی نتایج تیم باشد. بنابراین باید به وی اجازه داد که بازیکن را به نظرات خودش انتخاب نماید.

مازیار در تیم خونه به خونه همبازی پژمان نوری است. شوت های از راه دور او می تواند گره کور بازی تیم خونه به خونه را باز کند. او هم این فصل بر خلاف میل باطنی باید بازی در برابر ملوان را تجربه کند و برای شکست این تیم از جان مایه بگذارد.


ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96

 

7-شاهین ثاقبی

شاهین بعد از دو فصل بازی برای تیم تراکتورسازی به ملوان بازگشته است. او در پشت سانتر فوروارد مهره قابل اتکایی است و بی شک می تواند عصای دست محمد مایلی کهن در فصل پیش روی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور باشد.
 

برای شاهین ثاقبی هیچ چیز جذاب تر از این نیست که پایان فصل به همراه ملوان به لیگ برتر صعود کند و دوباره تجربه بازی در این لیگ را به دست بیاورد. برای بازیکنی چون شاهین که حضور در لیگ برتر را تجربه کرده دوری از این رقابت ها سخت است و بی شک همه تلاش خود را بکار می گیرد که در کوتاه ترین زمان ممکن به لیگ برتر برگردد.


ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96

 

8- میلاد ابطحی

هافبک دفاعی راه آهن به رغم سقوط این تیم به لیگ یک به تیم جدیدی نرفته است و این به خاطر تعهدی است که میلاد ابطحی به باشگاه راه آهن دارد.
 

میلاد که پیش تر بازیکن تیم پیکان بوده حال در اوج جوانی بازیکن باتجربه ای است و می تواند در جلوی خط دفاعی راه آهن جولان دهد. میلاد برای بیشتر به چشم آمدن نباید خود را در دفاع کردن محدود کند و باید در حمله  هم حضور فعالی داشته باشد. شوت از راه دور اگر منجر به باز شدن دروازه حریفان شود نگاه ها را متوجه این بازیکن جوان و البته با اخلاق خواهد کرد.


ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96

 

9-حنیف عمران زاده

مدافع فصل گذشته استقلال تهران در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات به صنعت نفت رفت اما در ادامه با یک چرخش 180 درجه ای به تیم خونه به خونه پیوست.
 

این طور گفته شد به دلیل ضعف عملکرد در خط دفاعی در لیست علیرضا منصوریان قرار نگرفت! هر چند که در سه هفته اخیر ضعف در خط دفاعی و اجرای اصول دفاعی در استقلال آزار دهنده بود.
 

این تصور هم سخت بود که حنیف بعد از جدایی از استقلال از بهترین تیمی که پیشنهاد بازی دریافت می کند صنعت نفت باشد! به نظر می رسد دلیل انتخاب خونه به خونه بیشتر پیشنهاد مالی و توان خوب باشگاه در پرداخت بوده باشد.

 
ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96

 

10-محسن دلیر

محسن دلیر که فصل گذشته همراه با رسول خطیبی در سیاه جامگان و ماشین سازی بود و تجربه بازی در تیم تراکتورسازی تبریز را هم دارد این فصل پیراهن نارنجی تیم مس کرمان را برتن کرده است.
 

برخورداری از فیزیک خوب و پرتلاش در تعقیب توپ بی شک محسن دلیر را تبدیل به یکی از مهاجمان خوب این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهد کرد. جنگندگی وی به مهاجم روی دست هم این اجازه را می دهد که دروازه تیم حریف را نشانه بگیرد. محسن دلیر در یک کلام از خریدهای خوب این فصل تیم مس کرمان بوده است.


ده ستاره بزرگ لیگ دسته اول فصل 96



از ستاره‌های این فصل لیگ یک می‌توان به نام‌های دیگری هم اشاره کرد از جمله ... عباس محمد رضایی (خونه به خونه) هادی تامینی، محمدرضا مهدوی، پویا نزهتی (سپید رود)، محمد آبشک، سعید یوسف زاده، ایمان صادقی (ملوان)، مقداد قباخلو، محمد عباس زاده (نساجی) محمود تیغ نورد بهروز عین افشار، مجتبی شیری (بادران)، آرمان شهداد نژاد، مهدی دغاغله (مس کرمان)، مرتضی عزیز محمدی (مس رفسنجان)، هادی شکوری و اکبر صغیری (راه آهن) و...



۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن