تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798344311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نخستین درمانگاه شبانه‌روزی بسیجیان شمال فارس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: افتتاح نخستین درمانگاه شبانه‌روزی بسیجیان شمال فارس
نخستین درمانگاه شبانه‌روزی بسیجیان شمال فارس با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس در اقلید افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه تامین درمان بسیجیان، نخستین درمانگاه شبانه‌روزی بسیجیان شمال فارس عصر امروز با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، جانشین مدیر عامل موسسه تأمین درمان بسیجیان کشور، امام‌جمعه اقلید، فرماندار و معاون وی، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، خانواده شهدا، بسیجیان و مردم این شهرستان به‌نام «دارالشفای امام هادی(ع)»مورد بهره‌برداری قرار گرفت. پروژه ساخت درمانگاه شبانه روزی بسیجیان شمال استان فارس که توسط موسسه تامین درمان بسیجیان کشور و با همکاری خَیرین، مسئولان شهرستان اقلید و سپاه فجر فارس صورت گرفته بود، مورد بهره برداری قرار گرفت.
سردار غلامحسین غیب‌پرور در آیین افتتاح نخستین درمانگاه شبانه‌روزی بسیجیان شمال فارس در این شهرستان، دهه کرامت را تبریک گفت و با اشاره به بمب‌گذاری دشمن تکفیری در حرم امام هادی(ع) در سامرا اظهار داشت: از همان سال ابلاغی به سراسر استان فارس صادر کردم تا تمام پروژه‌های اجرایی استانی (پایگاه، حوزه، درمانگاه) به‌نام امام هادی(ع) مزین شود. وی بابیان اینکه هدف از این کار عرض ارادتی کوچک به محضر امام هادی(ع) بود تصریح کرد: اعلام این حقیقت که امکان ندارد ما دست از دامان اهل‌بیت(ع) بکشیم از دیگر هدف‌های این امر بوده است. فرمانده سپاه فجر استان فارس به امکانات، تجهیزات و ویژگی‌های فنی و کاربردی دارالشفای امام هادی(ع) اشاره کرد و گفت: اصلی که مایه بیش‌ترین افتخار برای اقلید و متصدیان اجرایی این پروژه بوده نام‌گذاری این درمانگاه به نام امام هادی(ع) است. وی تأکید کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران از لطف و رشادت رزمندگان محب و دوستدار امام هادی(ع) و ائمه اطهار(ع) از زندگی، جان و مال خود گذشتند که این امر نیز از برکت انقلاب اسلامی است. در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی امام جمعه محترم اقلید،به امنیت، عزت، سربلندی و اقتدار کنونی ایران در دنیا، منطقه و نیز داخل کشور اشاره کرد و گفت: موفقیتی که ایران اسلامی در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف به‌دست می‌آورد از برکت اسلام و محبت اهل‌بیت(ع) است. طالبی با اشاره به توطئه‌های 37 ساله دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران در راستای ضربه زدن و تضعیف نظام جمهوری اسلامی و کم‌رنگ کردن ارزش‌های والای انقلاب تصریح کرد: اعتقاد ما به اسلام، الگویی مانند امام(ره) و مقام معظم رهبری داشتن و تأسی به ولایت‌فقیه و فرمان‌برداری از ایشان عامل اصلی پیروزی و عزت همیشگی ملت و کشور ایران است. امام‌جمعه اقلید در پایان سخنان خود امنیت ایران را نمونه‌ای بی‌نظیر در دنیا خواند و بر لزوم همراهی، وحدت و درایت و هوشیاری ملت و مسؤولان در حفظ و ارتقای آن و ناکامی و شکست دشمن تأکید کرد.
و درآخر این مراسم، محمد حسین مسموعی ، مسئول پروژه دارالشفای امام هادی (علیه السلام) نیزبا بیان اینکه سی و چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال برای ساخت و تجهیز این درمانگاه هزینه شده است، گفت: این درمانگاه با زیربنایی به مساحت هزار و ششصد متر مربع بصورت چهار طبقه احداث شده است.
مسئول پروژه دارالشفای امام هادی (علیه السلام) با بیان اینکه این مرکز درمانی یکی از مجهزترین مراکز شمال استان فارس است، گفت: درمانگاه بسیجیان دارای پزشک عمومی، بخش اورژانس خواهران و برادران به تفکیک، بخش دندانپزشکی به تفکیک خواهران و برادران، بخش فیزیوتراپی، کلینیک قلب و عروق(شامل دستگاه اکوکاردیوگرافی داپلد رنگی، دستگاه تست ورزش)، بخش آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه و دیگر کلینیک های تخصصی می باشد.
وی افزود: زیرزمین این مجتمع برای استقرار آزمایشگاه و رادیولوژی، طبقه همکف برای استقرار داروخانه شبانه روزی، مطب پزشکان عمومی، اورژانس، اتاق احیا، حسابداری و مدیریت، طبقه نخست برای استقرار دندانپزشکی و شش مطب تخصصی و طبقات دوم و سوم نیز برای نمازخانه و اسکان پزشکان متخصص در نظر گرفته شده اند.







تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن