تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث کمپ تیم‌های ملی در سرعین در حد شعار باقی مانده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: احداث کمپ تیم‌های ملی در سرعین در حد شعار باقی مانده است
رئیس هیأت فوتبال شهرستان سرعین گفت: سال‌ها است که مسؤولان شعار احداث کمپ تیم‌های ملی را در سرعین می‌دهند اما گامی در این زمینه برداشته نشده است.
به گزارش جوان از اردبیل، رضا آستانی در حاشیه برگزاری فستیوال استانی در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط مناسبی که سرعین در میزبانی لیگ برتری در فوتبال دارد تنها چند تیم معدود برای برگزاری اردوها در تعطیلات لیگ به سرعین سفر می‌کنند در حالی که ما به بسیاری از تقاضاها در این زمینه به دلیل کمبود امکانات نتوانستیم پاسخگو باشیم. وی با بیان اینکه تیم‌هایی نظیر پرسپولیس، تراکتورسازی، نفت و صبای قم اعلام آمادگی کرده بودند تا در تعطیلات لیگ برتر اردویشان را در سرعین برگزار کنند، بیان کرد: ما تنها به دو تیم نفت تهران و صبای قم قول تامین زمین و امکانات را دادیم در حالی که اگر کمپ تیم‌های ملی احداث می‌شد و مسؤولان در این چهار و پنج سال به جای شعار دادن به تعهداتشان عمل می‌کردند امروز ما میزبان بسیاری از تیم‌های لیگ برتری بودیم. رئیس هیأت فوتبال شهرستان سرعین گفت: سال‌ها است که مسؤولان شعار احداث کمپ تیم‌های ملی را در سرعین می‌دادند اما قدمی در این زمینه برداشته نشده است. آستانی یادآور شد: ما تصمیم داشتیم در سرعین جام مدافعان حرم را با حضور چهار تیم لیگ برتری پرسپولیس، نفت تهران، تراکتورسازی و صبای قم برگزار کنیم که به دلیل کمبود امکانات و تجهیزاتی که بود نتوانستیم این جام را برگزار کنیم. وی مقصر اصلی در این زمینه را مسؤولان استانی به ویژه ورزش و جوانان اعلام کرد و گفت: در مورد کمپ‌ تیم‌های ملی در سرعین مسؤولان فقط شعار دادند و بارها اسطوره فوتبال آسیا و جهان علی دایی در این باب اظهار نظر کرده و از مسؤولان خواسته در این زمینه به جای شعار دادن کار عملیاتی انجام دهند. شایسته نیست فستیوال فوتبال در زمین بی‌کیفیت برگزار شود رئیس هیأت فوتبال شهرستان سرعین در مورد برگزاری فستیوال فوتبال مدارس پایه استان اردبیل گفت: انتظار این بود که با همکاری ورزش و جوانان این فستیوال در بهترین شرایط و با تامین امکانات مطلوب برگزار می‌شد اما متاسفانه به رغم حضور رئیس آکادمی فوتبال ایران این فستیوال در زمینی نامناسب برگزار شد. آستانی تصریح کرد: این اختلافات هیچ نتیجه‌ای جزء پایین آمدن سطح فوتبال استان اردبیل به رغم تلاش هیأت فوتبال استان ندارد و اصلا در شان ما نیست که فستیوال را در استادیومی برگزار کنیم که صندلی‌ در این استادیوم نباشد و بسیاری از خانواده‌ها در مشاهده توانمندی فرزندانشان معذب باشند. وی گفت:‌ قابل قبول نیست که مسئولان برگزاری این رقابت‌ها به ویژه میهمانان نیز در صندلی‌های پلاستیکی نشسته و از امکانات اولیه نیز محروم باشند در حالی که ما ورزشگاه تختی را داریم و بهتر از این می‌توانیم از این مجموعه استفاده کنیم.





تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن