تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804271753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: پروژه‌های کلان سرمایه‌گذاری فارس در خاک مانده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: استاندار فارس به مدیران دستگاه های اجرایی هشدار داد همه عملکرد آن ها در حوزه اقتصاد مقاومتی چه مثبت و چه منفی به وزارتخانههای مربوطه ارسال می شود.

محمد علي افشاني در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي افزود: مديران دستگاه هاي اجرايي استان ملزمند حداكثر تا پنجم هر ماه گزارش عملكرد خود را در زمينه اقتصاد مقاومتي به اين ستاد تحويل دهند.
وي گفت: اين گزارش ها بدون هيچ چشمپوشي به وزارتخانه ها ارسال ميشود چه گزارش مديراني كه در اين زمينه موفق بودهاند و پيگيري امور كرده و دستاوردي در اين زمينه داشته اند و چه مديراني كه در اين خصوص دچار اهمال، كوتاهي و سستي بوده اند.
افشاني با بيان اين كه پروژه هاي نيمه كاره بايد با برنامه ريزي به سرانجام برسد افزود: مهمترين مصداق تلاش مديران دستگاههاي اجرايي استان تلاش آن ها براي واگذاري پروژههاي نيمه كاره به بخش خصوصي است. متاسفانه سرمايه گذاري هاي كلاني در اين پروژه ها صورت گرفته اما پروژه هاي مذكور و سرمايه گذاري هاي صورت گرفته خاك میخورند، اين در حالي است كه هر يك روز كه زودتر از اين پروژه ها بهره وري شود هم بهرهوري منابع افزايش مييابد و هم مردم از ثمرات اين پروژه ها بهره مند مي شوند.
استاندار فارس با تاكيد بر اين كه مديران دستگاه هاي اجرايي استان بايد شخصاً در جلسات ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي حضور پيدا كنند افزود: مديران از معرفي معاونين خود در اين جلسات خودداري كنند و حتي اگر قرار است به همايش و سميناري در تهران بروند بايد از قبل از ستاد اقتصاد مقاومتي اجازه گرفته و مراتب را اطلاع دهند اما اگر جلسه اي در تهران يا اشخاصي در وزارتخانه ها دارند بايد اين جلسات را به تعويق انداخته و در جلسه فرماندهي ستاد اقتصاد مقاومتي حضور پيدا كنند.
وي با اشاره به اين كه فارس در جذب تسهيلات رونق واحدهاي توليدي مقام اول را در كشور دارد افزود: اين تسهيلات 16 هزار ميليارد تومانی براي 7500 واحد توليدي است كه فارس با جذب 72 ميليارد تومان رتبه اول و بعد از آن استان سمنان با 65 ميليارد تومان رتبه دوم را دارد.
افشاني با بيان اين كه تحقق اقتصاد مقاومتي به معناي انجام كارهاي بزرگ و خاص نيست افزود: اقداماتي از اين دست و يا تكميل آزاد راه شيراز- اصفهان، تصويب اجراي آبياري تحت فشار در 30 هزار هكتار از اراضي كشاورزي فارس، راه اندازي و تشكيل 38 شركت جديد دانش بنيان در سال جاري، حل مشكل 213 واحد مشكل دار و يا تصويب اجراي 3 طرح آب شيرين كن از محل سرمايه هاي غير دولتي از جمله اقداماتي است كه نتيجه آن تحقق اقتصاد مقاومتي است.
استاندار فارس با تاكيد بر اين كه ديگر نبايد فردي در استان در سمت مديريت باشد اما با 24 بند اقتصاد مقاومتي آشنايي نداشته باشد در خصوص عدم هدف گذاري به صورت كمي براي تحقق اقتصاد مقاومتي گفت: دليل اين امر آن است كه هنوز بسياري از زوايا براي ما روشن نيست به عنوان مثال چه ميزان طرح از سوي بخش خصوصي پيشنهاد داده مي شود؟ چه تعداد از اين طرح ها به سرانجام مي رسد؟ آيا محصول واحدهاي جديد و يا واحدهاي راكدي كه مجدداً راه اندازي شده قابل رقابت با محصولات جديد هست يا نه؟ پاسخ به اين سوالات نياز به گذر زمان دارد و از هم اكنون نميتوان اين مورد را پيش بيني كرد.
اين درحالي است كه هدف گذاري كمي بسيار تاثيرگذارتر از هدف گذاري كيفي است اما متاسفانه بنا به دلايل گفته شده امكان انجام آن نيست. 46




یکشنبه 24 مرداد 1395 - 09:05:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن