تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816147275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اثر نفرین دختر آزاردیده بر ورزشکار متجاوز المپیکی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اثر نفرین دختر آزاردیده بر ورزشکار متجاوز المپیکی
بد نیست بدانید عده ای معتقدند ناکامی این ورزشکار المپیکی ایرانی هم به دلیل نارضایتی دختری است که مورد تجاوز قرار گرفته، آه کشیده و این ورزشکار را نفرین کرده است!
آفتاب‌‌نیوز : یک ورزشکار المپیکی در حالی مجوز حضور در المپیک 2016 ریو را گرفت که به جرم تجاوز، پرونده داشت و با وساطت کمیته ملی المپیک اجرای حکمش به پایان المپیک موکول شده بود!

به گزارش جام جم، اولین بار سال قبل بود که از محکومیت یک ورزشکار سرشناس المپیکی خبر داده شد. خبر تبعید یک ورزشکار مطرح به جرم تجاوز، خیلی زود در ایران سر و صدا کرد و حتی خبرگزاری های رسمی هم این خبر را منعکس کردند. این ورزشکار در صورت اجرای حکم صادره (یک سال تبعید) حق حضور در المپیک 2016 را ندارد و کمیته ملی المپیک در تلاش است اجرای حکم را عقب بیاندازد. وکیل متهم مدعی شد موکل او هیچ مشکلی برای خروج از کشور و شرکت در المپیک 2016 ندارد و علاوه بر وثیقه ای که گذاشته ضامن هم معرفی کرده است.

گویا ضامن این ورزشکار کمیته ملی المپیک بود. بر اساس شنیده ها، کمیته ملی المپیک که یک مدت نسبتا طولانی خبر سقوط اخلاقی این ورزشکار سرشناس را مخفی نگه داشته بود، بعد از لو رفتن خبر ابتدا تلاش کرد صدور حکم این ورزشکار را به تعویق بیاندازد اما قوه قضاییه تفاوتی میان او و یک شخص عادی قائل نشد.

در پی شکایت مجدد و پیگیری دختر خانمی که مدعی شده بود با این ورزشکار ارتباط و قصد ازدواج داشت و بنا به دلایلی از ازدواج منصرف شد و بعد از اعلام این تصمیم، این ورزشکار او را به بهانه شرکت در یک جشن تولد به خانه ای خلوت برد و ... حکم به تبعید این ورزشکار داد.

اما کمیته ملی المپیک پیگیری کرد و تقاضا داد با توجه به در پیش بودن المپیک 2016 ریو و شانس بالای این ورزشکار برای افتخارآفرینی ورزشی، حکم بعد از حضور این ورزشکار در المپیک اجرا شود. حامیان این ورزشکار امیدوار بودند او در ریو مدال بگیرد و با همین مدال، به عنوان افتخارآفرین ورزش ایران مشمول عفو شود اما این ورزشکار سرشناس در المپیک 2016 شکست خورد و حالا شنیده می شود قرار است بعد از بازگشت به ایران حکم تبعید یک ساله در خصوص او به اجرا دربیاید.

البته این ورزشکار در تلاش است از شاکی خصوصی خود رضایت بگیرد تا به منطقه دورافتاده تبعید نشود. تبعید او می تواند به منزله پایان دوران قهرمانی اش باشد. بد نیست بدانید عده ای معتقدند ناکامی این ورزشکار هم به دلیل نارضایتی دختری است که مورد تجاوز قرار گرفته، آه کشیده و این ورزشکار را نفرین کرده است!





۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن