تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805121753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاری به اسکان کارگران در مجموعه البرز شرقی نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار شاهرود:
کاری به اسکان کارگران در مجموعه البرز شرقی نداریم

سید حسن میرفانی شهردار شاهرود


شناسهٔ خبر: 3739232 - یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
استانها > سمنان

.jwplayer{ display: inline-block; } شاهرود- شهردار شاهرود ضمن تاکید بر اینکه فعلا کاری با ۱۲۰ واحد مسکن کارگران مجموعه البرز شرقی نداریم، گفت: دولت باید برای عدم تضییع حق شهروندان شاهرودی در تحویل این مجموعه تعجیل کند. سید حسن میرفانی در گفتگو با خبرنگار مهردرباره وضعیت مجموعه البرز شرقی که طی مزایده ای به مبلغ ۸۰میلیارد تومان به شهرداری شاهرود واگذار شد، بیان داشت: این ملک  ۴۲ هکتاری دارای ۴۵ هزار مترمربع اعیان شامل استخر، مجموعه ورزشی، مجموعه اداری، سالن آمفی تئاتر، درمانگاه، فروشگاه، مجتمع ۱۲۰واحدی، سوله ها و فضای سبز است. وی با بیان اینکه مبلغ ۳۳میلیارد تومان از بهای این ملک به عنوان ثمن نقدی معامله را ۱۱ ماه پیش در زمان خریداری پرداخت کرده ایم، گفت: این ملک باید در همان تاریخ به شهرداری تحویل داده می شد ولی متاسفانه به دلایلی سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از دولت نتوانست این مهم را محقق کند.

تعیین تکلیف وضعیت بهره برداری از منازل مسکونی البرز شرقی با شهردار و شورای شهر آینده شهردار شاهرود با اشاره به ۱۲۰واحد مسکونی در مجموعه البرز شرقی، بیان داشت: شهرداری و شورای شهر بر روی تحویل و تخلیه واحدهای مسکونی که در اختیار کارگران زحمت کش البرز شرقی قرار دارد بحث و حرفی نیست و شورا و شهردار دوره بعد درباره آن اقدام خواهند کرد. میرفانی با بیان اینکه این ملک یا متعلق به دولت است یا قبول داریم شهرداری قانونا آن را خریداری کرده است، گفت: در هر صورت ملک متعلق به ذوب آهن اصفهان نیست و این شرکت ۱۱ماه به رایگان مجموعه البرز شرقی را در تصرف خود نگه داشته و از آن بهره برداری می کند. وی تصریح کرد: هم اکنون بر طبق نظر کارشناسان بالغ بر یک هزار اصله از درختان این مجموعه خشک شده و دولت باید برای نجات این درختان و نیز عدم تضییع حق ۱۵۰ هزار شهروند شاهرودی در تحویل ملک تعجیل کند. در مرحله انتخاب طرح برتر برای میدان الغدیر هستیم شهردار شاهرود در پاسخ به سئوالی درباره طراحی میدان های شهر نیز افزود: فراخوان طراحی میدان الغدیر انجام شد تعداد زیادی طرح از سوی طراحان و هنرمندان به شهرداری واصل شد که در مرحله انتخاب طرح برتر، منتظر نظر شورای شهر هستیم و همچنین برای میدان های کوچک مانند میدان ورزش، میدان حجاب، سلامت، ۹ دی و ... درحال گرفتن طرح از هنرمندان هستیم که از دوره چهارم شورا وضعیت میادین شهر بهبود و اصلاح خواهد شد. میرفانی گفت: در حال حاضر طرح هایی را برای میدان های کوچک فراخوان دادیم که اگر این طراحی ها به تصویب شورای شهر برسد تا پایان سال شاهد بهبود میدان هایی مانند الغدیر خواهیم بود که اکنون در مرحله تصمیم گیری قرار دارد. وی با بیان اینکه در مراحل انتخاب پیمانکار برای اجرای پروژه نورپردازی درختان میدان آزادی شاهرود هستیم، گفت: این پروژه تا چند روز آینده نهایی و کار اجرایی آن آغاز می شود. میرفانی درباره  وضعیت تملک دارایی های شهرداری شاهرود نیز ابراز داشت: باهمکاری اهالی خوب منطقه باغزندان کار اجرایی ادامه خیابان ۳۶ متری شهید رجایی از صفر تا ۱۰۰ظرف مدت ۹ماه انجام شد در این پروژه ۶۰هزارمترمربع تملک با جدول گذاری و آسفالت انجام شد که با بهره برداری ازآن شرق شاهرود با فاصله زمانی سه دقیقه به مرکز شهر متصل می شود و همچنین معابر دیگری مانند کوچه قلعه سنگ، خیابان منشعب از خیابان شبدری به خیابان تهران و تعداد دیگری از مسیرها در این دوره کار تملک آنها صورت گرفت.

تهیه جامع ترین نرم افزار سیستم شهرسازی با رقمی بالغ بر ۳.۵میلیارد ریال شهردار شاهرود همچنین اشاره ای نیز به اقدامات این سازمان در راستای تسهیل در ارائه خدمت به مردم داشت و توضیح داد: با رقمی بالغ بر ۳.۵میلیارد ریال جامع ترین نرم افزار سیستم شهرسازی خریداری شد که این نرم افزار برای استفاده در سیستم های شهرسازی، نوسازی، املاک و اجرائیات ماده ۱۰۰شهرداری کاربرد دارد. میرفانی افزود: در این نرم افزار تحت وب که در حال حاضر مورد استفاده قرار دارد تنها ۱۰الی ۱۵درصد از روند صدور پروانه ساختمانی و ارائه استعلام های مورد نیاز شهروندان توسط کامپیوتر صورت می گیرد که عملا کار در این بخش به صورت دستی و کاغذ انجام می شود و نیازمند آن است که با سیستم های روز دنیا مجهز شویم. وی با اشاره به مزیت های نرم افزار جدید، افزود: از مزیت های خوب این نرم افزار کاهش درصد بروز خطا است که از بروز تناقض ها در پرونده ها جلوگیری می کند و این امر باعث جلوگیری از اتلاف وقت زیاد و سردرگمی ارباب رجوع می شود و همچنین در این نرم افزار تعداد جوابدهی به استعلام ها نامحدود و شخص با یکبار مراجعه به شهرداری می تواند تمام استعلام های مربوط به آب، برق، گاز، دفترخانه، اداره ثبت و ... را به صورت همزمان دریافت کند که این نرم افزار هم اکنون در شهرداری مشهد نیز مورد استفاده قرار گرفته است. آمادگی تولید ۳ میلیون گل را داریم شهردار شاهرود در ادامه تصریح کرد: شهرداری تنها نهادی است که با مردم سروکار دارد و وجودش وابسته به سایر ارگان ها نیست لذا در شرایط فعلی که با رکود شدید در بازار مسکن و ساخت و ساز مواجه هستیم شهرداری به نفت وابسته نیست و درآمدهای آن غالبا وابسته به جیبب مردم است که اگر این ساخت و سازها انجام شود مردم با پرداخت عوارض و ارزش افزوده و شهرداری با پرداخت مالیات می تواند در عمده پروژه هایی که در حال انجام است تسریع بخشد. میرفانی افزود: در شرایط رکود فعلی کارهای بسیار ارزشمندی در حوزه خدمات شهری نظیر خدمات یومیه آسفالت، تعریض مسیرها، زباله هایی که باید جمع آوری شود صورت می گیرد و قیاس نادرستی است که وضعیت درآمد زایی شهرداری را با دیگر ارگان ها مقایسه کرد چرا که با اقدامات خوب و و درخور شهر نظیر پارکینک طبقاتی و احداث خیابان ۳۶ متری می تواند انجام این پروژه ها برای آینده توریستی شهر شاهرود موثر باشد. وی درخاتمه با اشاره به گلکاری فضای سبز توضیح داد: آمادگی تولید سه میلیون گل هر دو فصل داریم به این صورت که گلخانه را به بخش خصوصی واگذار کنیم که دو میلیون را خود بفروشد و یک میلیون را در سطح شهر پخش کند که تاکنون بیشترین میزان گل پخش شده در سطح شهر به ۶۰۰-۷۰۰هزار گل نرسیده است و برآنیم تا یک میلیون گل هر شش ماه به رایگان از کسی که این مجموعه گلخانه را اجاره می کند خریداری و در سطح شهر پخش کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن