تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802825130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجبی: استقلال بچه ناتنی وزارت ورزش است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: رضا رجبی درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال طی روزهای گذشته اظهار داشت: چون وزارت ورزش مجمع هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، شواهد نشان می دهد که انگار استقلال آن بچه ناتنی  است و پرسپولیس آن بچه سوگولی خانواده. چون همه امکانات برای پرسپولیس فراهم است اما استقلال را تحریم می کنند.


وی ادامه داد: به نظر من استقلال را مدیران پرسپولیس انگولک می کنند. آنها که در نقل و انتقالات فضا را به استقلال دادند، شروع به انگولک کردن کردند و از نفوذشان در وزارت خانه استفاده کردند. مثل همان زمان که رفتند به وزیر گفتند استقلال ریخت و پاش می کند و آن الم شنگه را به راه انداختند.مثلا وقتی دو تا بازیکن پرسپولیس به ترکیه می روند و می خواهند برگردند، خیلی بی سر و صدا این حاشیه برای پرسپولیس جمع می شود. اگر این اتفاق برای استقلال هم می افتاد این تیم می توانست از این امکانات استفاده کند؟


پیش کسوت استقلال خاطر نشان ساخت: این خیلی بد است که اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای استقلال تصمیم بگیرند و گزینه مدیریت برای استقلال معرفی کنند و در یک جمله تعیین تکلیف کنند. وزیر انسان سالم و مدبری است و استقلالی ها انتظار دارند تا شرایط را برای استقلال از این حالت خارج کند.


رجبی در خصوص انتقادات اخیرش از استقلال هم گفت: ما همه از یک خانواده هستیم و همه استقلالی هستیم. دوست نداریم استقلال را ضعیف ببینیم و اگر هشدار می دهیم به همین دلیل است که نمی خواهیم ببینیم که این تیم در ورزشگاه آزادی دو گل از تیم صنعت نفت آبادان بخورد. تیمی که تا قبل از این بازی هیچ گلی نزده بود. من با منصوریان پدر کشتگی ندارم اما باز هم می گویم که نیمکت استقلال نمی تواند کمکی به منصوریان بکند. چون اگر غیر از این بود منصوریان به تعویض های کمرشکنش موجبات شکست استقلال را فراهم نمی کرد.
پیش کسوت استقلال در خصوص تعویض های استقلال نیز گفت: قربانی داشت در خط حمله خوب کار می کرد و روی خط دفاعی نفت فشار می آورد. گل هم زده بود روحیه خوبی هم داشت. اما تعویض شد. یعقوب کریمی هم تازه راه افتاده بود و پاس گل هم داده بود که رفت بیرون و جای خود را به زکی پور داد که از همان منطقه پنالتی دادیم. خسرو هم اگر خسته شده بود می شد جایش با غفوری عوض شود و خسرو قدری ساکن تر بازی کند و تعویض های استقلال در جاهای دیگری خرج می شد. حتی بزرگتر هایی مثل منصورخان و عمو نصی هم در این زمینه و در زمینه جمع کردن تیم کمک خاصی به منصوریان نمی کنند.


رجبی که نماینده باشگاه استقلال در پروژه همکاری این باشگاه با اینتر میلان می باشد در این خصوص گفت: تفاهم نامه بین دو باشگاه تهیه شده و همه چیز برای استارت کار آماده است. تنها مشکلی که هست همین بی ثباتی در مدیریت باشگاه استقلال است. نماینده های اینترمیلان تاکید دارند که اول مدیرعامل استقلال مشخص شود و بعد این پروژه رسما اجرایی شود.




۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن