تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820125918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم آل خلیفه باید حساب خود را از دولتمردان سعودی جدا کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رژیم آل خلیفه باید حساب خود را از دولتمردان سعودی جدا کند
کارشناسان مسائل خاورمیانه در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی تحولات منطقه از بحرین، لبنان، ترکیه و سوریه پرداختند.


به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دستمالچي و صباح زنگنه از کارشناسان مسائل خاورمیانه امشب 23 مرداد در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی تحولات منطقه پرداختند.


احمد دستمالچی در ابتدا در پاسخ به سؤال اول مجری برنامه پیرامون تحولات بحرین گفت: رژیم آل خلیفه رو در روی مردم ایستاده است به طوری که سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم یکی دیگر از اشتباهات این رژیم محسوب می‌شود.


وی با بیان اینکه، برگزاری دادگاه برای این شیخ غیر قانونی است افزود:  با این اقدامات آل خلیفه و آل سعود کینه و نفرت مردم از آنها بیشتر خواهد شد.


این کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به شخصیت ممتاز شیخ عیسی قاسم ادامه داد: مردم بحرین بدون خستگی و تا آخرین نفس برای دفاع از کشورشان ایستادگی می‌کنند.


صباح زنگنه در ادامه پیرامون ماهیت قیام شیخ  عیسی قاسم در بحرین گفت: دولتمردان بحرین نباید این اقدام قرون وسطی را برعلیه یکی از علماء مؤثر و مهم این کشور انجام می‌دادند.


وی اظهار داشت: با تداوم مقاومت و ایستادگی مردم رژیم حاکم بر بحرین ناگزیر است تا تسلیم اراده مردم شود و حساب خود را باید از دولتمردان سعودی جدا کند.


خبر در حال تکمیل است...







۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن