تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814726621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیاری از مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان اردبیل اجرایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار اردبیل: بسیاری از مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان اردبیل اجرایی شد استاندار اردبیل گفت : عمده تصمیم ها و مصوبات دولت در جریان سفر رییس جمهوری به استان اردبیل در سال 93 محقق شده و تنها چند مورد آن به دلایلی عملیاتی نشده است.
۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد ساعت 15:16

بسیاری از مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان اردبیل اجرایی شد=خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا استان اردبیل ،مجید خدابخش افزود: در این مدت بیش از 800 میلیارد ریال اعتبار به استان تزریق و دراجرای پروژه های مختلف هزینه شده است. وی بیان کرد: نزدیک به 80 مصوبه مربوط به سفر رییس جمهوری در استان عملیاتی و به نتیجه رسیده است. استاندار اردبیل با اشاره به اینکه پروژه های زیادی از این محل به سرانجام رسیده است ، افزود: هزینه های کلانی نیز در زمینه پروژه پایاب سد خداآفرین ، عملیات اکتشاف در سه پهنه معدنی ، نیروگاه سیکل ترکیبی صرف شده است. وی همچنین به فعال سازی منطقه ویژه اقتصادی نمین اشاره کرد و افزود: لایحه منطقه آزاد تجاری- صنعتی اردبیل نیز توسط دولت تصویب و هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است. استاندار اردبیل در باره پروژه راه آهن اردبیل نیز گفت: این پروژه که مورد توجه مسئولان استانی است نیاز به بیش از 200 میلیون یورو سرمایه گذاری دارد. وی بیان کرد: با توجه به پیگیری استان هم اکنون وزارت راه و شهرسازی با یک شرکت چینی و یک شرکت ایتالیایی در حال مذاکره برای اجرای این پروژه مهم می باشد که هنوز مذاکرات در این زمینه نهایی نشده است. خدابخش بیان کرد: در جلسه های مختلف با معاونان رییس جمهوری بر اهمیت اجرای این پروژه برای مردم استان تاکید شده و دولت نیز در پی اجرای آن از طریق فایناس می باشد. استاندار اردبیل به موضوع پروژه پتروشیمی نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه به علت های مختلف در سال های گذشته اجرایی نشده و سرمایه گذاران چندان رغبتی به حضور در آن نداشتند. وی اظهار کرد: تولید اوره که برای تولید در این مجتمع تعریف شده بود دیگر چندان برای سرمایه گذاران جذاب نبود و به بهانه های مختلف این پروژه متوقف شده بود. خدابخش اظهار کرد: برای شکستن این فضا و جذب سرمایه گذارجدید ، خط تولید پتروشیمی اردبیل به تولید محصولات موسوم به pp که در دنیا مشتریان زیادی دارد تغییر یافته و هم اکنون برای اجرایی کردن آن با دو شرکت خارجی مذاکرات در حال انجام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن