تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804041385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود بمب افکن های آمریکایی به گوام+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ورود بمب افکن های آمریکایی به گوام+عکس
ورود بمب افکن های آمریکایی به گوام+عکس منابع خبری کره جنوبی فاش کردند که آمریکا به منظور مقابله با آنچه تهدیدهای فزاینده نظامی کره شمالی عنوان کرده، سه فروند بمب افکن مدل «B-2» را در پایگاه نظامی خود در جزیره گوام مستقر کرده است.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ این خبر در حالی منتشر می شود که کمتر از دو هفته قبل نیز منابع نظامی آمریکا از جایگزینی هواپیماهای مافوق صوت «B-1B» به جای بمب افکن های «ب - 52» در همین جزیره خبر داده بودند. 
آژانس مرکزی خبری دولت کره جنوبی امروز در گزارشی اعلام کرد که از هواپیماهای «بی 2» آمریکا علاوه بر مقابله با حملات احتمالی کره شمالی، در رزمایش مشترکی که قرار است 22 آگوست (اول شهریور ماه) میان دوکشور برگزار شود، استفاده خواهد شد.
 
از ویژگی های بارز هواپیمای استیلت (بی 2) رادار گریزی و برد پروازی بالای آن است که به راحتی قادر است بدون سوخت گیری بر فراز اقیانوس آرام به پرواز در آید.
 
گزارش ها حاکیست که هواپیماهای یاد شده، دیروز از پایگاه هوایی «وایت من» آمریکا به سمت گوام به پرواز درآمده و در پایگاه نظامی «آندرسون» در این جزیره مستقر شده اند.
 
آمریکا در گذشته نیز تمرینات نظامی پیشگیرانه برای سنجش توانایی بمب افکن های اتمی خود در مقابله با حملات احتمالی کره شمالی انجام داده و این بار نیز اعلام کرده که در رزمایش پیش رو با کره جنوبی، این موارد را در نظر خواهد داشت.
 
ارتش آمریکا برای اولین بار در سال 2013 دو فروند از همین نوع هواپیما را در رزمایش مشترک با کره جنوبی مورد استفاده قرار داد که در آن زمان با اعتراض شدید کره شمالی همراه شد.




آمریکا پنجشنبه هفته گذشته و در راستای آخرین توافق نظامی صورت گرفته با کره جنوبی 12 فروند از جنگنده های مدل F-16 خود را هم وارد خاک این کشور کرد تا به زعم خود آماده رویارویی با تحرکات نظامی کره شمالی باشد.
 
ارتش کره شمالی نیز امروز با انتشار بیانیه ای به استقرار هواپیماهای بمب افکن «B-2» آمریکا در جزیره گوام واکنش نشان داد و تصریح کرد که حمله پیشگیرانه اتمی فقط در انحصار آمریکا نیست و این کشور نیز در صورت لزوم، اقدامات تلافی جویانه بی رحمانه ای را در نظر خواهد گرفت.
 
کره شمالی پیشتر اعلام کرده بود که از توانایی لازم برای هدف قرار دادن گوام و پایگاه نظامی آمریکا در این جزیره برخوردار است.
 
پیونگ یانگ می گوید، آمریکا با اعزام تجهیزات نظامی، بمب افکن ها و زیردریایی های هسته ای خود به منطقه تهدیدی جدی برای این کشور و کل آسیای شمال شرقی به حساب می آید و با تداوم این روند صلح و ثبات منطقه را به خطر انداخته است.

منبع: ایرنا


95/5/23 - 10:42 - 2016-8-13 10:42:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن