تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820144853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رستمی: برای حریف چینی دعا کردم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رستمی: برای حریف چینی دعا کردم
قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: به تنهایی توانستم رکورد جهان و المپیک را تغییر دهم و خدا را شکر می‌کنم که مردم کشورم با قلبشان انرژی خوبی برای من فرستادند.


به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش رستمی پس از کسب مدال طلای المپیک 2016 ریو در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می‎کنم که توانستم با شکستن رکورد جهان و المپیک، مدال طلای بازی‎های ریو 2016 را کسب کنم ، در چند ماه گذشته به تنهایی تمرین کردم تا برای المپیک آماده شوم و از این بابت خدا را شکر می‎کنم که کمک کرد به هدفم دست یابم.
 
وی درباره حضور پرشمار تماشاگران ایرانی در سالن افزود: مردم ایران نشان دادند، هنوز به وطن خود عرق دارند و عاشقانه نمایندگان ورزش کشورشان را تشویق می‎کنند اگر این هواداران نبودند، نمی توانستم مدال طلا را کسب کنم.
 
رستمی درخصوص حریف چینی بیان کرد: فکر می‎کردید اتفاق اینچئون تکرار می‎شود اما شاید باورتان نشود وقتی این وزنه‎بردار قصد داشت وزنه آخر را بالای سر ببرد، برایش دعا می‎کردم تا موفق شود، زیرا در غیر این صورت مدال المپیک برایم خوشحال کننده نبود.
 
قهرمان دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری المپیک ریو در پایان گفت : اگر در بازی‎های آسیایی هم می‎دانستم یک وزنه این ورزشکار چینی باقی مانده است، مطمئنا طور دیگری عمل می‎کردم و طلا را می‎گرفتم.




۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن