تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806685911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش جوان ایرانی، پیشبرد اقتصادی در شهرستان پلدختر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > لرستان - همایش جوان ایرانی ، پیشبرد اقتصادی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد روز پنج شنبه در محل سالن اجتماعات مجتمع فجر ارشاد پلدختر برگزار شد

اسمااسماعیل پور،به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آیت اله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تبریک دهه کرامت و میلاد مسعود ثامن الحج علی بن موسی الرضا (ع) اظهار داشت: دلیل انتخاب پلدختر به عنوان نخستین شهرستان در استان برای برگزاری همایش جوان وجود منابع انسانی ، منابع طبیعی و منابع انرژی در شهرستان است .
وی افزود: شهرستان پلدختر در استان لرستان شهرستانی است که بیشتر از سایر شهرستان های استان دارای ظرفیت ها و توانمندی ها است .
نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: شهرستان پلدختر از نظر منابع انسانی ، جوانانی دارد که یک دست ولایتمدار هستند و مستعد و توانمند ، تحصیل کرده و دارای انگیزه بالایی هستند .
وی عنوان کرد: شهرستان پلدختر از نظر منابع طبیعی دارای آب ، خاک و هوای مناسب و آمادگی محصولات کشاورزی ، دامی ، باغی و صیفی جات با برند بسیار خوب مانند انجیر که برای پلدختر یک امتیاز است .
میرعمادی گفت: شهرستان پلدختر از نظر منابع انرژی که نفت است غنی می باشد که در هیچ کدام از شهرستان های استان چنین منبعی وجود ندارد، لوله نفت از این شهرستان عبور می کند اما متاسفانه این شهرستان با وجود ابزار پیشرفت اقتصادی بهره برداری و استفاده در آن وجود ندارد.
وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره و تصریح کرد: فرهنگ سازی ایده ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری نخستین هدف برگزاری این همایش است که جوانان مخاطب اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری هستند که باید سیاست های معظم له را فرهنگ سازی کنند .
وی دومین هدف از برگزاری این همایش را الگو سازی و معرفی آنها دانست و خاطر نشان کرد: بهترین الگوها جوانان شهرستان هستند که باید به عنوان الگو معرفی شوند ، جوانانی که در شهرستان با کار و تلاش به میدان آمده اند و باید از این سرمایه استفاده کرد.
میرعمادی سومین هدف از برگزاری این همایش را شناسایی و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان و بکارگیری آنها عنوان کرد واظهار داشت : امروز روز حمایت روز از صنایع کوچک به عنوان اقدام و عمل است که باید این صنایع در شهرستان بازدید و احیا شوند تا اثربخش باشند .
نماینده ولی فقیه در استان لرستان به بازدید از منطقه محروم تخت چان پلدختر اشاره و گفت: فیلم این بازدید برای مقام معظم رهبری ارسال شد که طی 10 روز از فرستادن نامه معظم له دستور دادند ستاد اجرایی فرمان امام به منطقه اعزام و از آنجا بازدید به عمل آمد .
آیت الله میرعمادی اظهار داشت: مبلغ 25 میلیارد ریال در مرحله نخست برای رفع محرومیت این منظقه اختصاص یافت .
وی با بیان این که هدف از این همایش باور کردن و اعتماد به جوانان است افزود: در استان 12 کارگروه و مجمع مشورتی داریم که یکی از آنها کارگروه اقتصاد مقاومتی با 9 نفر از جوانان تحصیل کرده دانشگاهی با مدرک دکترا هستند که راهکارها را ارائه می دهند پس می توان از نیروی جوان استفاده کرد .
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به ویژگی های ذکر شده اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: یکی از این ویژگی ها درون زا بودن است یعنی این که از دل ظرفیت های هر شهرستان و استان و با متکی به امکانات داخلی آنها برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی استفاده شود .
وی با بیان این که ما ظرفیت های فراوانی در استان داریم اما به آن اعتماد نمی کنیم عنوان کرد:دومین ویژگی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان بودن است که باید دید در شهرستان پلدختر چه تعداد جوان تحصیل کرده دکترا وجود دارد که جوانان با ایده خوب سرمایه و مظهر و کانون استعداد و انرژی هستند .
میرعمادی سومین ویژگی اقتصاد مقاومتی را استفاده از نیروی انسانی دانست و گفت:اقتصاد مقاومتی تنها با تکیه بر ظرفیت نیروی انسانی جوان ، متخصص ، تحصیل کرده و با انگیزه عملی می شود .
وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: مسئولان بدانند که اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی با تکیه بر نیروی انسانی ، افراد خلاق و توانمند عملی می شود که باید انگیزه ها را باور و تقویت کرد و اقدام عملی مسئولان در مقام عمل نمود پیدا می کند .
وی چهارمین ویژگی اقتصاد مقاومتی را استفاده از ظرفیت های منابع طبیعی ، آب ، خاک ، زمین ، نفت ، گاز و معادن دانست و خاطر نشان کرد: شهرستان پلدختر از این ظرفیت ها برخوردار است و باید بر پایه آنها پیشرفت کند .
میرعمادی با بیان این که جوانان ما از غرور ملی برخوردار هستند اظهار داشت: غرور ملی جوانان مایه افتخار و باید از آن استفاده کرد همچنان که جوانان در دوران دفاع مقدس ، فناوری هسته ای و علم آموزی با همین غیرت موجب سرافرازی و پیروزی کشور شدند .
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز نیز تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر نیروی انسانی جوانان عملی می شود که مسئولان باید بستر حضور جوانان را فراهم کنند .
آیت الله میر عمادی اظهار داشت: برخی از مسئولان نباید مانع پیشبرد اقتصاد مقاومتی باشند باید موانع سر راه این مهم که بروکراسی اداره ای است از بین برود .
وی یکی از موانع اقتصاد مقاومتی را فساد ، تبعیض و پارتی بازی دانست و افزود: باید افراد را بر اساس لیاقت ، شایستگی ها و توانمندی هایش برای این کار انتخاب کرد و امتیاز را به اشخاص ناتوان واگذار نکرد .
نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: مبادا عده ای امتیازات اتصاد مقاومتی رزا بگیرند ولی برای آن کار نکنند و تسهیلات بر باشند نه تسهیلات به کارگیر زیرا عده ای که تسهیلات دریافت می کنند اما کاری انجام نمی دهند برای جامعه دردسر ساز هستندو این کارآفرینی نیست و مشکل ساز است .
وی مهمترین اسباب اقتصاد مقاومتی را همدلی ، وحدت و مطالبه کردن دانست و عنوان کرد: در استان لرستان چیزی که به شدت دنبال شده اتحاد و همدلی بین مسئولان استان بوده که با وجود پرداخت هزینه ولی ارزشمند و ثمر بخش بوده است.
میرعمادی گفت: استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده که این یک نعمت و فرصتی است که ممسئولان کشوری مجبور هستند اهتمام داشته و به استان سفر کنند .
وی خطاب به مسئولان شهرستان پلدختر تصریح کرد: مسئولان شهرستان پلدختر نیز با اتحاد و وحدت ، همدلی با هم باشید و با مطالبه گری از این ظرفیت ها استفاده کنید .
وی خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم بیکاری شهرستان که آفتی شده و باعث مهاجرت جوانان تحصیل کرده از شهرستان می شود و یا این که اسیر مواد مخدر و امثال آن می شوند که یک ضرر است و باید از آن جلوگیری کرد برطرف شود باید با هم وحدت داشته باشید .
میرعمادی با طرح این سوال که شهرستان پلدختر چه سهمی از انتخاب استان به عنوان پایلوت اقتصادی دارد اظهار داشت: ابتدا باید برای تحقق این امر وحدت ، همدلی و انسجام در شهرستان حاکم باشد و سپس این مهم نیازمند عزم عمومی و اهتمام و تلاش بیش از متعارف مسئولان است.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز نیز دشمن ما را تحریم کرده و در حال جنگ هستیم که باید با تلاش در سنگر اقتصاد مقاومتی دفاع کنیم .
آیت الله میرعمادی اظهار داشت: سومین راه گریز از بیکاری حمایت جدی مسئولان از جوانان و کارآفرینان نه به حرف بلکه در مقام عمل دانست .
وی چهارمین راه را اهمیت دادن به کار و سرمایه هر دو باهم دانست و افزود: کار جوهره شخصیت انسان است و باید زحمت کشید و برای سرمایه اهمیت قایل شد .
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد پنجمین راه را مدیریت جهادی عنوان و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی می خواهد یعنی تلاش برای افزایش انگیزه و بر طرف ساختن موانع که با این اتفاق به طور یقین می توان آن را عملی کرد 46




جمعه 22 مرداد 1395 - 09:26:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن