تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815180716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج آزمون P.h.D پزشکی اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نتایج آزمون "P.h.D پزشکی" اعلام شد
مسئول آزمون‌سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون Ph.D (دکتری تخصصی) پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز پنج‌شنبه 21 تا شنبه 23 مرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
به گزارش نامه نیوز ، دکتر مجید اکبری با اعلام این مطلب اظهار کرد: 70 درصد نمره داوطلبان آزموPh.D (دکتری تخصصی) پزشکی کتبی و 30 درصد آن بصورت شفاهی محاسبه می شود.


وی در ادامه افزود: تنها اسامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://www.sanjeshp.ir قرار گرفته است.


دکتر اکبری همچنین تصریح کرد: هر فرد براساس نمره و انتخاب رشته، برای انجام مصاحبه شفاهی به سه قطب از ١٠ قطب آموزشی معرفی خواهد شد.


مسوول آزمون سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: توصیه می‌شود تمامی داوطلبان همه اولویت‌ها و دانشگاهها را انتخاب کنند تا احتمال معرفی آنان برای مصاحبه به دانشگاه‌های بیشتر و در نهایت قبولی آنها افزایش یابد.


دکتر اکبری اضافه کرد: حدود 6000 نفر در آزمونPh.D (دکتری تخصصی) پزشکی امسال شرکت کردند که از این تعداد 2074 نفر برای مصاحبه شفاهی دعوت شده و در نهایت حدود 1100 نفر پذیرفته خواهند شد.


وی خاطرنشان کرد: مصاحبه شفاهی داوطلبان از 31 مرداد آغاز و تا 17 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.


وی اضافه کرد: داوطلبان از امروز تا 25 مرداد می‌توانند مدارک و مستندات علمی خود نظیر مقاله را برای لحاظ در آزمون شفاهی از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی ارسال کنند.


دکتر اکبر ی در پایان تاکید کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از اقدام به انتخاب رشته؛ دفترچه راهنمای "انتخاب رشته" را بطور دقیق مطالعه کنند.




منبع: ایسنا


۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن