تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815026121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی آسان کانادا مقابل سنگال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پیروزی آسان کانادا مقابل سنگال
تیم ملی بسکتبال بانوان کانادا در یک بازی آسان مقابل نماینده آفریقا به پیروزی رسید .

پیروزی آسان کانادا مقابل سنگال
به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های بسکتبال المپیک در بخش بانوان با انجام دیدار دو تیم کانادا و سنگال در دور سوم مرحله گروهی گروه دوم بازی ها  به پایان رسید . 


کانادایی ها که پیش از این دیدار موفق شده بودند در مقابل تیم های چین و صربستان به پیروزی برسند در یک دیدار آسان با نتیجه تنها نماینده قاره سیاه در رقابت های زنان بسکتبال المپیک را شکست دادند . 


سنگالی ها که پیش ازاین  در مقابل  آمریکا و چین صد تایی شده بودند باز هم در این بازی شکست خوردند تا عملا دیگر امیدی به صعود نداشته باشند . 


کوارتر اول این بازی با درخشش لحظه ای سنگالی ها آغاز شد به طوری که آن ها در همان ابتدا موفق شدند با رقیبشان اختلاف خوبی پیدا کنند . 


اما این اختلاف کافی نبود و در ادامه راه کانادایی ها به بازی بازگشتند و موفق شدند با نتیجه 17 – 10 به برتری برسند .


کوارتر دوم هم تفاوت چندانی با قبل نداشت و باز هم این کانادایی ها بودند که توانستند با اختلاف اندک 2 امتیازی ، 16 – 14 پیروز شوند . 


سنگالی ها که کنترل بازی را از دست داده بودند باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و کوارتر سوم را هم با نتیجه 22 – 17 واگذار کردند . تا در نهایت بازی به کوارتر آخر کشیده شود . آن ها کوارتر آخر را 17 -13 بردند و اگر چه کانادایی ها نتوانستند مانند همسایه جنوبیشان سنگال را در پایان  صد تایی کنند اما در نهایت با نتیجه 68 – 58 به برتری رسیدند .  





۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن