تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اولین جشنواره ی قرآن و عترت در کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برگزاری اولین جشنواره ی قرآن و عترت در کرمان
معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: اولین جشنواره‌ی قرآن و عترت با عنوان آوای نور به ‌مناسبت دهه ‌ی کرامت در دادگستری استان کرمان برگزار شد.

برگزاری اولین جشنواره ی قرآن و عترت در کرمان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسدی افزود: این جشنواره برای اولین بار و ویژه‌ ی کارکنان و خانواده‌ی دستگاه قضائی استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره‌ی آوای نور با هدف ترویج فعالیت ‌های قرآنی و شناخت ظرفیت قرآنی دستگاه قضائی استان و خانواده ‌های کارکنان و هم‌چنین تشویق هرچه بیش‌تر جهت آشنایی و انس با مفاهیم قرآنی و احادیث معصومین(ع) برگزار شد.

وی با بیان این‌که این مسابقات به‌صورت یک مرحله‌ای و با هم‌کاری مؤسسه‌ی قرآن و عترت آوای انتظار نور کرمان برگزار شد، گفت: مسابقات جشنواره در رشته‌های اذان، مداحی، حفظ و مفاهیم جزء اول و سی‌ام قرآن کریم، حفظ چهل حدیث کوتاه و حفظ ادعیه برگزار شد.

اسدی افزود: بیش از 200 نفر در 14 حوزه‌ی قضائی استان کرمان که شامل کارکنان قضائی، اداری، شورای حل اختلاف و خانواده ‌های آن‌ها اعم از همسر و فرزندان‌شان در این مسابقات شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در شهر کرمان نیز بیش از80نفر در بخش ‌های مختلف مسابقات شرکت کردند که به نفرات اول هر رشته جوائزی برای یادبود اهدا شد.




۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن