تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799528846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادداشت: چرا باید به این رئال خوشبین بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: یادداشت: چرا باید به درخشش رئال مادرید خوشبین بود؟
رئال مادرید تاکنون به جز بازگرداندن موراتا حرکت مهمی در بازار نقل و انتقالات نداشته؟ مهم نیست چرا که سوپرکاپ اروپا نشان داد می توان به درخشش این رئال مادرید در فصل آتی بسیار خوشبین بود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با شکست 3-2 سویا در سوپرکاپ اروپا،  اولین جام فصل را کسب کرد تا زیدان در طول 9 ماهی که از حضورش روی نیمکت این تیم می گذرد، دو جام ارزشمند برای کهکشانی ها به ارمغان آورده باشد. بازی شب گذشته نشان داد که می توان به این رئال برای درخشش در فصل 2016-2017، خوشبین و امیدوار بود.    

    بدنسازی استثنایی: در پیش فصل هستیم؟ رئال هنوز به ریتم خود نرسیده؟ بازیکنان خسته از تمرینات بدنسازی هستند؟ کافی است به دو گل دقایق 93 و 119 شب گذشته رئال نگاه کنید تا متوجه شوید رئال مادرید تا چه اندازه از لحاظ فیزیکی در فرم مناسبی قرار دارد. کارواخال دقیقه 119 سوپرکاپ آن استارت به یاد ماندنی را زد تا گل قهرمانی رئال را به ثمر برساند. در چنان دقیقه ای از بازی، معمولا نمی توان از یک بازیکن انتظار داشت 25 متر توپ را جلو برده و یک گل انفرادی بزند اما کارواخال این کار را انجام داد. پشت این کیفیت بالای بدنی رئالی ها، بدنساز جدید این تیم قرار دارد. پینتوس که امسال از سوی زیدان به عنوان بدنساز در رئال حضور دارد، با متد ویژه خود، از رئال تیمی آماده برای شروع فصل ساخته است. تمرینات او به قدری طاقت فرسا هستند که بنزما، آسنسیو، دانیلو و یورنته، در مقاطعی نتوانستند تمرین را به انتها برسانند. خامس، راموس و مودریچ نیز که دیرتر به تمرینات اضافه شده بودند، تمرینات دشوار زیر نظر پینتوس را با تمام وجود لمس کردند. رئال آماده تر از هر زمان دیگری خود را مهیای شروع یک فصل دشوار دیگر کرده است.    

    حضور همیشگی کاپیتان در لحظات حساس: سرخیو راموس را باید مرد لحظات بحرانی و حساس دانست. او شب گذشته دقیقه 93 با گل خود به داد رئال رسید تا همچون فینال لیگ قهرمانان دو سال پیش، رئال را از شکست نجات دهد. همان گل باعث شد کار به وقت اضافه کشیده شده و رئال فرصت پیروزی کسب کند. راموس مرد فینال هاست همانطور که در فینال لیگ قهرمانان 2014، فینال جام جهانی باشگاه های 2014 و نیز فینال لیگ قهرمانان 2016 گلزنی کرده بود. راموس شب گذشته هرچند از فرم همیشگی خود کمی فاصله داشت و حتی یک پنالتی را نیز به سویا تقدیم کرد اما 20 دقیقه بعد نشان داد که یک کاپیتان چگونه می تواند تیمش را از مخمصه نجات دهد. قدرت ذهنی و روحیه بالای راموس، در فصل آتی نیز بسیار به کار رئال خواهد آمد.    

    هماهنگی عالی لوکاس و آسنسیو و اسپانیایی تر شدن ترکیب رئال: در رئال مادرید فصل آتی، اسپانیایی های بیشتری حضور خواهند داشت. در ترکیب اولیه بازی با سویا شاهد حضور 7 بازیکن اسپانیایی بودیم که از سال 2000 بی سابقه بود. لوکاس واسکز، فصل گذشته یار دوازدهم زیدان بود و هرگاه به زمین می آمد، تاثیرگذار نشان می داد. او چنان درخشید که دل بوسکه از او به تیم ملی اسپانیا دعوت کرد و در یورو 2016 نیز فرصت بازی پیدا کرد. لوکاس شب گذشته پاس گل دقیقه 93 را به راموس داد و بهترین بازیکن زمین بود. در کنار لوکاس، پدیده جوان دیگری بازی می کرد. آسنسیو که گل اول بازی را به شکلی استثنایی به ثمر رساند تا ثابت کند که می تواند فصل آتی یکی از بازیکنان رئال مادرید باشد. زیدان او را 120 دقیقه در زمین نگاه داشت و در نشست خبری خود نیز تایید کرد که وی فصل آتی در رئال باقی خواهد ماند. همکاری فوق العاده لوکاس و آسنسیو، هواداران رئال را به آینده امیدوارتر کرد.    

    انبوه بازیکن خوب در میانه زمین: از کاسمیرو به بعد، شاهد ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به فینال میلان برابر اتلتیکو بودیم. در میانه زمین، کروس و مودریچ در ترکیب نبودند و به جای آنها، ایسکو و کوواچیچ بازی می کردند. ایسکو یک بار دیگر از سوی زیدان به خامس ترجیح داده شد و خوب هم بازی کرد. زیزو در مقطع پایانی فصل گذشته نیز خامس را نیمکت نشین کرد و به ایسکو بیشتر از او میدان می داد. خامس از نیمه دوم وارد زمین شد و او هم بازی موثری از خود به نمایش گذاشت. رئال شب گذشته نشان داد که بدون کروس و مودریچ، هافبک هایی در اختیار دارد که می تواند رویشان حساب ویژه ای باز کند حتی در دیدار مهمی مثل سوپرکاپ اروپا.    

    ناامیدی و پا پس کشیدن هرگز: رئال شب گذشته یک بار دیگر نشان داد که هرگز ناامید نمی شود. این خصوصیت در DNA رئال مادرید وجود دارد. بازیکنان این تیم همانطور که هواداران رئال شعار می دهند:" تا لحظه آخر به پیش رئال"، حتی تا یک دقیقه به پایان بازی هم امید خود را از دست ندادند و توانستند دقیقه 93 کار را به تساوی بکشانند. گل قهرمانی نیز دقیقه 119 به ثمر رسید. فصل گذشته رئال در نوکمپ برابر بارسا توانست بازی 1-0 باخته را در دقایق پایانی با برد 2-1 عوض کند و یا در وایکاس برابر رایو وایکانو و نیز در آنوئتا برابر سوسیداد که با گل های دقایق پایانی بیل، همچنان به قهرمانی در لالیگا امیدوار ماند.    

    نیمکتی غنی و مطمئن: رئال مادرید، امسال ذخیره های مطمئنی در اختیار دارد. کافی است به ترکیب شب گذشته نگاه کنید. شکی نیست که وقتی رونالدو، بیل، ناواس، کروس، مودریچ و بنزما آماده بازی شوند، بازیکنانی چون کاسیا، موراتا، لوکاس، آسنسیو و ایسکو به نیمکت خواهند رفت ولی همین ها نشان دادند که زیدان هر زمان که اراده کند، می تواند به مهره های ثابت خود استراحت داده و تیمی سرحال و قبراق در مقطع پایانی فصل داشته باشد. در خط حمله نیز حضور بازیکنی مثل موراتا که سبک بازی متفاوتی نسبت به رونالدو، بیل و بنزما دارد، می تواند به کمک رئال در بازی هایی بیاید که کار برای این تیم گره خورده است. درست است که موراتا شب گذشته حتی یک ضربه داخل چارچوب نداشت اما او بطور حتم در ادامه حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

18:47  1395/05/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن