تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817228958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید درشهرستان اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید درشهرستان اسلامشهر جلسه مشترک کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید و انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد ساعت 15:56

خبرگزاری پانا+فرماندار + اسلامشهر

  به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، امیراله حقیقی در سخنانی در این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت و روز خبرنگار با بیان اینکه استفاده هرچه بیشتر مردم از فضای مجازی باعث کاهش میزان مطالعه کتاب شده برضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.
وی با بیان اینکه فضای مجازی یک فرصت است و می توان با مدیریت صحیح و ساماندهی آن از این فرصت جهت کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی استفاده کرد افزود: باوجود اینکه شهروندان زمان قابل توجهی را صرف مطالعه مطالب و نوشته های مختلف در فضای مجازی می کنند، با این حال کتاب و کتابخوانی نیز جایگاه خاص خودش را دارد و باید برای افزایش میزان مطالعه کتاب فرهنگ سازی کرد.
حقیقی ضمن قدردانی از تلاش های جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: انصافاً این نهاد یکی از مجموعه های فعال و پویای شهرستان است و علیرغم محدودیت ها اقدامات موثری رادرحوزه رشد و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اسلامشهر داشته است.
وی امکان استفاده آنلاین افراد عضو کتابخانه ها به تمام کتابخانه های کشور را گامی جدید و موثر برای دسترسی آسان مردم به کتب مورد نیازشان عنوان کرد و اظهار کرد: برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان نیز بایداز ظرفیت های فرهنگی شهرستان از جمله کتابخانه ها استفاده کنیم.
فرماندار اسلامشهر در ادامه با بیان اینکه پرداخت نیم درصد شهرداری ها به اداره کتابخانه ها یک قانون است،گفت: انتظار داریم شهرداریهای اسلامشهر،چهاردانگه و احمد آباد مستوفی در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند و بی تردید نیم درصد مربوط به این شهرها نیز در همان شهر و در جهت گسترش و توسعه کتابخانه های عمومی هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه همه ادارات می توانند به نحوی در رشد فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان موثر باشند، بر ضرورت تجهیز و توسعه کتابخانه ها در روستاهای شهرستان تاکید کرد.
حقیقی همچنین افتتاح کتابخانه فرهنگسرای استاد شهریار در شهرک امام حسین (ع)را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: امیدواریم ساکنان این شهرک به نحوی مطلوب از این مجموعه فرهنگی بهره مند شوند
وی بر ضرورت راه اندازی کتابخانه دانشگاه پیام نور شهرستان و تجهیز و تعمیر کتابخانه قاسم آباد و نیز رفع مشکلات و کاستی های بیرونی فرهنگسرای شهید صارمی قائمیه تاکید کرد.
شایان ذکر است، در این جلسه جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های این اداره در سال گدشته، با اشاره به اهمیت کتابخوانی و مطالعه مفیدبر ضرورت نیاز سنجی و ایجادبستر های مناسب برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف، خانواده ها و محیط های دانش آموزی و دانشگاهی اشاره کرد وگفت: ان شاءا... با برنامه ریزی های جامع شاهد تشویق هر چه بیشتر افراد مطالعه کننده از سوی مسئولان آموزشی و دانشگاهی باشیم. / خبرنگار: مائده اسلامی/  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن