تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئال 3-2 سویا / قهرمانی با راموس و زیدان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رئال 3-2 سویا / قهرمانی با راموس و زیدان
در نهایت بازی با پیروزی ۳-۲ رئال مادرید به پایان رسید تا زیدان دومین جام خود را هم به دست آورده و رئال مادرید برای سومین بار در تاریخ خود، قهرمان سوپرکاپ اروپا شود.
رئال مادری به قهرمانی سوپر کاپ اروپا رسید. در تک بازی سوپر کاپ اروپا سویا و رئال به دیدار هم رفتند که رئال با دو گل دقایق پایانی 3-2 پیروز و قهرمان شد.  


دو تیم رئال مادرید و سویا در ورزشگاه لرکندال نروژ به مصاف هم رفتند. شاگردان زیدان به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و در طرف مقابل هم سمپائولی هدیات قهرمان لیگ اروپا را به عهده داشت که در نهایت زیدان هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی قهرمانی سوپرکاپ اروپا را تجربه کرد.


بازی از همان ابتدا علی رغم غیبت بسیاری از ستاره های مادرید، در اختیار این تیم بود اما جدی ترین موقعیت تیم زیدان، در دقیقه "۲۲ به گل تبدیل شد؛ شوت فوق العاده زیبا و تماشایی مارکو آسنسیو از پشت محوطه با همراهی نگاه دروازه بان، به کنج دروازه سویا راه پیدا کرد.


بعد از این گل رئال مادرید کمی عقب نشست و سویا جلو کشید؛ دقیقه "۳۰ شوت محکم کاریسو از پشت محوطه با واکنش خوب کاسیا به کرنر رفت. دقیقه "۴۰ سویا گل تساوی را توسط فرانکو وازکز، خرید جدید خود به ثمر رساند؛ ارسال توپ از سمت راست، با کنترل نه چندان خوب ویتولو داخل قوس محوطه همراه شد، اما توپ مقابل پای وازکز افتاد تا وی با شوتی سرکش و والی توپ را به گوشه پایین دروازه کاسیا بفرستد. در نهایت نیمه اول این مسابقه با تساوی ۱-۱ زیر بارش شدید باران به پایان رسید


با شروع نیمه دوم، روند بازی به مانند نیمه نخست دنبال می شد تا اینکه در دقیقه "۵۵ باز هم روی نفوذ آسنسیو از سمت چپ و پاس او به ایسکو، این بازیکن را پشت محوطه در موقعیت شوت زنی قرار داد اما ضربه خوب ایسکو با برخورد به بازیکن سویا با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه "۶۱ بنزما به جای موراتا وارد میدان شد. دقیقه "۶۵ هم مودریچ به عنوان دومین تعویض به جای ایسکو به بازی آمد. دقیقه "۷۱ سرخیو راموس با خطا روی ویتولو داخل محوطه، یک ضربه پنالتی به حریف تقدیم کرد تا کونوپلیانکا تازه وارد پشت توپ قرار گرفته و حساب کار را ۲-۱ کند.


بعد از این گل، هامس رودریگز به جای کواچیچ وارد میدان شد. دقیقه "۸۰ روی پاس پشت دفاع خوب کاسمیرو، کارواخال از زاویه ای تنگ نفوذ کرد و شوت زد که ریکو با واکنش خود توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه در حالیکه به نظر می رسید بازی با شکست مادریدی ها تمام می شود، باز هم سرخیو راموس، مرد ثانیه های پایانی این تیم، در دقیقه "۳+۹۰ داخل محوطه سویا حاضر شد و ارسال وازکز از سمت راست را در دهانه دروازه به گل تبدیل کرد و مانع شکست تیمش شد تا یاد آور فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ شود. بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد.


با آغاز نیمه اول وقت های اضافه، در دقیقه "۹۳ کولو با خطا روی پای لوکاس وازکز، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا سویا بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد. دقیقه "۹۸ روی ارسال مارسلو، راموس خود را از رامی جدا کرد و با ضربه سر شیرجه ای دروازه سویا را باز کرد اما بعد از لحظاتی به شکلی عجیب این گل مردود اعلام شد. نیمه اول وقت های اضافه با همان نتیجه به پایان رسید.


دقیقه "۱۱۰ پاس پشت دفاع عالی هامس، لوکاس وازکز را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه پای چپ این بازیکن با واکنش خوب ریکو، به خط دروازه نرسید و فرصتی عالی از دست رفت. ریکو لحظاتی قبل هم یک فرصت خوب را از هامس گرفته بود. رئال مادرید تلاش زیادی کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده نشود، و سرانجام در دقیقه "۱۲۰ موفق شد؛ کارواخال با حرکتی فوق العاده و انفجاری وارد محوطه سویا شد و با بیرون پای راست، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا یک دیدار دراماتیک را شاهد باشیم. در نهایت بازی با پیروزی ۳-۲ رئال مادرید به پایان رسید تا زیدان دومین جام خود را هم به دست آورده و رئال مادرید برای سومین بار در تاریخ خود، قهرمان سوپرکاپ اروپا شود.


تاریخ انتشار: ۰۳:۳۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - 10 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن