تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غوغای بسکتبالیست های زن ترکیه در ریو / ژاپن مغلوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: غوغای بسکتبالیست های زن ترکیه در ریو / ژاپن مغلوب شد
تیم ملی بسکتبال بانوان ترکیه ، ژاپن را مغلوب کرد.

غوغای بسکتبالیست های زن ترکیه در ریو / ژاپن مغلوب شد
به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های ملی بسکتبال بانوان ترکیه و ژاپن در سومین دیدار گروه اول بازی ها ، از سعت 1:15 بامداد به وقت تهران به مصاف هم رفتند . 
زنان ژاپنی پیش از این موفق شده بودند در دو دیدار قبلی شان برزیل میزبان و بلاروس را مغلوب کنند .اما ترک ها در هر دو بازی قیلی خود در مقابل فرانسه و استرالیا شکست خورده بود . 
کوارتر اول این دیدار با بازی فوق العاده تیم ملی زنان ترکیه آغاز شد . آن ها موفق شدند سبد اول را توسط لارا سندرز بدست آورند اگر چه زاپنی ها به سرعت به  بازی بازگشتند و حتی موفق شدند در دقایقی ،  رقابتی پایپای را در پیش بگیرند اما باز این زنان ترکیه بودند که توانستند با انجام یک بازی زیبا 24 – 9 زاپن را مغلوب کنند .
ژاپنی ها که به شدت از اتفاقات رخ داده در کوارتر اول بهت زده بودند تلاش کردند تا در کوارتر دوم نتیجه را جبران کنند . چشم بادامی ها در ادامه موفق بودند و توانستند با یک بازی با برنامه در کوارتر دوم به تساوی 14- 14 برسند . 
کوارتر سوم هم برای ژاپنی ها با شکست به پایان رسید . ژاپنی ها که موفق شده بودند پیش از این در کوارتر دوم حتی به تساوی با حریفشان برسندبا این حال نتوانستند در این کوارتر موفق باشند و مغلوب عملکرد خوب ترک ها شدند . این کوارتر با نتیجه 19 – 16 به سود تیم ملی بانوان بسکتبال ترکیه به پایان رسید. 
ژاپنی ها با این که توانستند با انجام یک بازی خوب در کوارتر چهارم با نتیجه 23 -19 به برتری برسند اما در مجموع نتوانستند پیروز باشند . آن ها در مجموع چهار کوارتر با نتیجه 76 – 62 مغلوب ترکیه شدند . 








۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن