تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817332671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین لپ تاپ شیائومی معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت تک شات: اولین لپ تاپ شرکت شیائومی از لحاظ ظاهری شبیه به مک بوک ایرهای اپل طراحی شده و در داخل نیز یک لپ تاپ قدرتمند گیمینگ با ۷۵۰ دلار قیمت است.

 
 
اولین لپ تاپ شیائومی با نام Mi Notebook Air معرفی شد



اگرچه شیائومی در سراسر جهان بیشتر به واسطه اسمارت فون‌های ارزان قیمت و اقتصادی‌اش شناخته می‌شود، اما این شرکت در تلاش است تا در سایر حوزه‌ها نیز فعالیت کرده و محصولات متنوعی را به فروش برساند. دوربین‌های اکشن، ترازوهایی با دقت اندازه گیری بسیار بالا و حتی تصفیه کننده‌های آب حاصل تلاش‌های شیائومی برای فعالیت‌های متنوع هستند. این استارت آپ ۶۰ میلیارد دلاری موفق شده یک اکوسیستم بسیار متنوع را بر مبنای کسب و کار اصلی خود ایجاد کند.

اکنون جدیدترین محصول شیائومی لپ تاپی به نام Mi Notebook Air است، اگرچه این لپ تاپ مانند هاوردبورد یا پهپاد این شرکت نوآورانه نیست، اما دارای یک قابلیت منحصر به فرد است که بسیاری از لپ تاپ‌های فوق العاده سبک فاقد آن هستند: یک کارت گرافیک گسسته مدل انویدیا GeForce 940MX.

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می‌توان به یک درایو حالت جامد ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد، اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، این لپ تاپ دارای یک شیار SATA اضافه است که با استفاده از آن می‌توانید تا ۲۵۶ گیگابایت به فضای ذخیره‌سازی این لپ تاپ اضافه کنید.

اگرچه شیائومی Mi Notebook Air را تحت برند اختصاصی خود به فروش می‌رساند، این لپ تاپ در حقیقت با همکاری شرکت دیگری به نام Tian Mi ساخته شده است.

شیائومی ساعاتی پیش در یک کنفرانس خبری در پکن از این لپ تاپ در کنار اسمارت فون دو دوربینه جدید خود یعنی ردمی پرو رونمایی کرد. سایر لپ تاپ‌های قابل حمل و فوق سبک موجود در بازار برای مثال Razer Blade Stealth فاقد کارت‌های گرافیک گسسته هستند و برای انجام پردازش‌های سنگین تنها مبتنی بر کارت‌های گرافیک مجتمع اینتل عمل می‌کنند، به این معنی که قابلیت‌های گیمینگ آنها محدود است. به گفته شیائومی گیمرها می‌توانند بازی‌هایی مانند Dota 2 را روی این لپ تاپ با نرخ ۸۵ فریم در ثانیه با رزولوشن فول اچ دی اجرا کنند.

این لپ تاپ با آلومینیوم پوشش داده شده است و هیچ لوگویی در بخش بیرونی آن قرار ندارد. این لپ تاپ ظاهر بسیار تر و تمیز و شیکی دارد. تنها زمانی که لپ تاپ را باز کنید، لوگوی Mi را در پایین نمایشگر می‌بینید.

 
اولین لپ تاپ شیائومی با نام Mi Notebook Air معرفی شد



مشخصات کلیدی:
پردازنده Core i5-6200U اینتل تا سرعت ۲٫۷ گیگاهرتز۸ گیگابایت رم، درایو ۲۵۶ گیگابایتی SSDنمایشگر ۱۳٫۳ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلابعاد: ۳۰۹ در ۲۱۰٫۹ در ۱۴٫۸ میلی متر، وزن ۱٫۲۸ کیلوگرمپورت USB نوع C برای شارژ، دو پورت USB 3.0، یک پروت HDMI و یک پورت صوتی ۳٫۵ میلی متریباتری ۴۰Wh، طول عمر ۹٫۵ ساعتهشیائومی نسخه ۱۲٫۵ اینچی این لپ تاپ را نیز تولید کرده است، این لپ تاپ با ضخامت ۱۲٫۹ میلی متری و وزن ۱٫۰۷ کیلوگرمی، کمی باریک‌تر و سبک‌تر از نسخه ۱۳٫۳ اینچی است. نسخه ۱۲٫۵ اینچی فاقد کارت گرافیک گسسته است و تنها دارای درایو ۱۲۸ گیگابایتی SSD، رم ۴ گیگابایتی و پردازنده Core M اینتل است. این کاهش مشخصات به این لپ تاپ یک مزیت داده است و آنها هم افزایش طول عمر باتری آن تا ۱۱٫۵ ساعت است.

شیائومی در حال حاضر این لپ تاپ را تنها در چین به فروش می‌رساند. قیمت نسخه بزرگتر ۷۵۰ دلار و قیمت نسخه کوچکتر ۵۲۵ دلار تعیین شده است.
 

اولین لپ تاپ شیائومی با نام Mi Notebook Air معرفی شد
 
 
 
اولین لپ تاپ شیائومی با نام Mi Notebook Air معرفی شد

 

اولین لپ تاپ شیائومی با نام Mi Notebook Air معرفی شد
 
 

اولین لپ تاپ شیائومی با نام Mi Notebook Air معرفی شد








۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن