تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804097251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ: ایمیل کلینتون را هک و افشا کنید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک کنفرانس خبری با رد هر نوع ارتباط با روسیه، از مسکو خواست که اگر پشت پرده هک سرور ایمیل های کمیته ملی دمکرات است، 30 هزار ایمیل مفقود شده کلینتون را افشا کند.

 
به گزارش شبکه خبری «سی.ان.ان» وی همچنین گفت که هیچ گاه با پوتین صحبت نکرده است و هیچ ارتباطی با هک ایمیل های کمیته ملی حذب دمکرات ندارد.

ترامپ ادامه داد که مشخص نیست آیا روسیه پشت پرده این حمله سایبری بوده باشد و این حادثه را می توان به چین یا هر شخص دیگری ارتباط داد.

وی افزود : اما اگر کار روسیه است، این نشان می دهد که آن ها تا چه اندازه ارزش و احترام اندکی برای آمریکا قائل هستند.

ترامپ در بخش دیگری از صحبت های امروز خود با اشاره به اینکه اظهارات او باعث شده تا کلینتون از مواضع پیشین خود در قبال پیمان «مشارکت ترانس پاسیفیک» (TPP) عقب نشینی کند، گفت که کلینتون اگر وارد کاخ ریاست جمهوری شود، این توافق را که به زعم ترامپ به ضرر کسب و کار های آمریکایی است، به سرعت تایید می کند.

وی تاکید کرد که کلینتون از جانبداری کمیته ملی حزب دمکرات و تلاش مقام های این کمیته برای دسیسه چینی علیه «برنی سندرز» آگاه بوده است و سندرز تنها به این علت در مقام حمایت از کلینتون صحبت می کند که دیگر از بازی های سیاسی خسته شده است.

ترامپ در ادامه موضعی انتقادی گرفت و گفت که شب گذشته و در جریان گردهمایی ملی حزب دمکرات، صد ها نفر محل برگزاری همایش را ترک کردند و رسانه ها در این رابطه هیچ سخنی به میان نیاوردند.

نامزد حزب جمهوریخواه در بخش دیگری از صحبت های خود به ادعای مقام های دمکرات و به خصوص برنی سندرز درباره دستمزد کارمندان اشاره کرد و گفت اینکه آن ها می گویند وی قصد دارد تا حداقل حقوق ساعتی کارمندان را کاهش دهد، دروغی بیش نیست.

ترامپ تاکید کرد که حقوق ساعتی کارمندان را تا دست کم 10 دلار افزایش خواهد داد و در این زمینه به ایالت های آمریکا خودمختاری خواهد داد.

وی بار دیگر صحبت های خود را متوجه پناهجویان کرد و با اشاره به حمله های تروریستی در فرانسه، گفت که باید نظارت ویژه روی برخی مهاجران اعمال شود و همچنین از تکنیک های پیشرفته بازجویی برای مظنونان به اعمال تروریستی استقبال می کند.

شایان ذکر است ؛ پایگاه اینترنتی «ویکی لیکس» جمعه گذشته بخشی از ایمیل های مقام های کمیته ملی حزب دمکرات (DNC) را افشا کرد که نشان می داد آن ها در زمان رقابت های داخلی حزب برای تعیین نامزد انتخابات ریاست جمهوری، به صورت پنهانی از کلینتون حمایت و تلاش می کردند تا علیه «برنی سندرز» از دیگر گزینه های مطرح، توطئه کنند.

در شرایطی که کارشناسان و برخی مقام های آمریکایی این افشاگری را به روسیه نسبت دادند، کاخ کرملین هر نوع دخالت در امور داخلی آمریکا را مردود دانسته است.





۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن