تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815714337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود 100 نقطه آلوده به مواد مخدر در استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > کرمانشاه - ایسنا نوشت: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از وجود 100 نقطه آلوده در زمینه مواد مخدر در استان خبر داد.




علی شمشیری در نشست خبری امروز (19 مرداد) به گسترده شدن معضل مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و افزود: متاسفانه این معضل به حدی در حال گسترش است که اگر بتوانیم وضع موجود را حفظ کنیم، هنر کرده‌ایم.

وی افزود: برخی دم از ریشه کنی معضل اعتیاد می‌زنند، در حالیکه تحقق این امر با توجه به وضع موجود غیرممکن است و زمانی می‌توان به ریشه کنی این معضل امیدوار بود که موضوع اعتیاد و مقابله با آن به طور کامل اجتماعی شود و همه مردم احساس مسئولیت کرده و پای کار بیایند.

شمشیری با بیان اینکه درصد قابل توجهی از معتادان شاغل هستند، گفت: بیکاری تنها یکی از علل اعتیاد است و در کنار آن علل دیگری هم موثر است که باید به آنها توجه شود.

معضل مواد مخدر صنعتی در کشور مهار شده است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان اینکه باندهای مواد مخدر شبانه‌روزی فعال هستند، گفت: این در حالی است که امکانات ما متناسب با گستردگی فعالیت آنها نیست.

وی با اشاره به افزایش قیمت بی‌سابقه مواد مخدر صنعتی در سال گذشته، گفت: علاوه بر این، مبارزه گسترده با این مواد موجب شد تا به طور تقریبی بحث مواد مخدر صنعتی در کشور مهار شود و امسال هم روند کنترل این مواد مطلوب است.

شمشیری اظهار کرد: این افزایش قیمت مواد صنعتی موجب شد تا قاچاقچیان برای کنترل بازار مواد صنعتی را از مرزهای شرقی وارد کشور کنند و این درحالی است که ما تا پیش از این تنها ورود مواد مخدر سنتی را از مرزهای شرقی کشور داشتیم.

کشف 500 کیلو مواد مخدر و انهدام یک کارگاه تولید "شیشه" در سال جاری

شمشیری در ادامه از کشف بیش از 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه پیش‌سازهای آن خبر داد و اظهار کرد: کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا حدی کاهش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از انهدام 12 باند مواد مخدر در استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: امسال همچنین 3024 نفر از جمله معتادان کارتون خواب، خرده فروشان و قاچاقچیان عمده مواد مخدر دستگیر شدند.

شمشیری همچنین از انهدام یک کارگاه تولید شیشه در استان در سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه عمده مواد کشف شده تریاک هستند، گفت: این مواد پس از خالص سازی تحت نظارت جهت تبدیل به داروهای مسکن نهادهای مربوطه تحویل می‌شود.

شمشیری اظهار کرد: کشور ما از لحاظ ورود داروهای مسکن نیز تحریم است و به همین علت تریاک کشف شده پس از خالص سازی آن جهت ساخت داروی مسکن به نهادهای مربوطه تحویل می‌شود و مابقی مواد مخدر نیز امهاء می‌شود.
جمع‌آوری تمام معتادان استان 24 ساعت زمان می‌برد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب حوزه مقابله و قضایی استان در بحث برخورد با مواد مخدر گفت: علاوه بر این دو حوزه، سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط نیز باید احساس مسئولیت کرده و به طور جدی تر پای کار بیایند.

وی با اشاره به وجود 100 نقطه آلوده در سطح استان، گفت: جمع‌آوری معتادان و مظاهر اعتیاد ظرف 24 ساعت امکانپذیر است، اما قطعا ایجاد ظرفیت برای نگهداری این افراد کار دشواری است.

وی تصریح کرد: راهکار ارائه شده در این زمینه این است که افراد معتاد باید در دل مناطق آلوده ساماندهی شوند و در این بین باید همه مردم احساس مسئولیت کرده و همکاری کنند.

تنها 2 درصد جامعه "معتادند"

وی با بیان اینکه تنها دو درصد جامعه با معضل مواد مخدر درگیرند، گفت: قطعا 98 درصد مابقی جامعه این توانایی را دارند که مشکل این دو درصد را مرتفع کنند، البته همه باید در این زمینه وارد کار شوند.

شمشیری در پایان با بیان اینکه تنها مواد مخدر اعتیاد آور نیست، گفت: متاسفانه فضای مجازی ما که تا حد زیادی بی در و پیکر است، قطعا می‌تواند در آینده تاثیرات به مراتب مخربتری از مواد مخدر داشته باشد.   ۴۸




سه شنبه 19 مرداد 1395 - 16:22:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن