تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت دریافت حقوق نامتعارف را تایید نمی‌کند/اعلام آمادگی دولت از تصویب لایحه‌ای برای حمایت از حقوق خبرنگاران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دولت دریافت حقوق نامتعارف را تایید نمی‌کند/اعلام آمادگی دولت از تصویب لایحه‌ای برای حمایت از حقوق خبرنگاران

//////
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه که امروز سه‌شنبه (19 مردادماه) برگزار شد، درباره پیگیری دولت از موضوع فیش‌های حقوقی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از اسلام و اعتقادات مردم است و این نظام هم باید در بحث‌های مختلف عملی شود.
 
وی افزود: یکی از تهدیدهای موجود، موضوع عدالت است، بنابراین در پرداخت حقوق و مزایا باید عدالت رعایت شود. دریافت حقوق نامتعارف را دولت تایید نمی‌کند.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور در ابتدای انتشار فیش‌های حقوقی دستور پیگیری و برکناری داده است، در این رابطه سازمان اداری استخدامی احیا و لایحه قانونی مدیریت خدمات کشوری اصلاح شد، در حال حاضر هم دولت در حال پیگیری این موضوع است.
 
امیری اظهار داشت: در قوه مجریه تعداد مدیرانی که حقوق‌های نامتعارف دریافت می‌کردند کمتر از 50 نفر بودند که بلافاصله با آنها برخورد شد، طرح فیش‌های غیرمتعارف فرصتی بود که رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور به آن ورود پیدا کردند.
 
وی ادامه داد: دولت در چند جلسه به بررسی این موضوع پرداخت و بحث فیش‌های حقوقی تبدیل به فرصتی برای اصلاح برخی از قوانین کشور شد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: باید با موضوع حقوق نامتعارف، حقوقی برخورد کنیم. اینکه این موضوع تبدیل به یک ابزار سیاسی برای کنار زدن مدیران دولتی شود، شکل جناحی به خود می‌گیرد، بنابراین توصیه می‌‌کنیم که این موضوع را یک فرصت ببینیم و همه کمک کنیم که نظام پرداخت کشور اصلاح شود.
 
امیری در رابطه با طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دولت برای اینکه با فساد اقتصادی مبارزه شود مشکلی ندارد چرا که دولت مدافع مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
 
وی افزود: در داخل ساختار دولت نهادهایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود دارد بنابراین چون قانون اساسی بر ایجاد سازمان‌های اداری زائد تأکید می‌کند، دولت باید در این مورد بیشتر کار کارشناسی انجام دهد.
 
در ادامه معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به مسئولیت خطیر خبرنگاران در جامعه امروز گفت: فعالیت خبرنگاران باید تخصصی شود و در این راستا ما همواره از امور رفاهی خبرنگاران از جمله بیمه آنان حمایت می‌کنیم و دولت اعلام آمادگی کرده تا برای حمایت از حقوق خبرنگاران لایحه‌ای به تصویب برساند. بنده نیز در فرآیند قانونگذاری اگر کاری از دستم برآید انجام خواهم داد.
 
وی تأکید کرد: در این راستا تشکیل سندیکای خبرنگاران در کشور می‌‌تواند به عنوان یک موسسه عمومی غیردولتی و صنفی مطالبات خبرنگاران را سامان دهد. در حال حاضر حدود 11 هزار نفر از خبرنگاران بیمه‌اند در حالی که این افراد تعداد قابل توجهی‌اند که باید موقعیت شغلی‌شان تثبیت شود.

امیری اضافه کرد: حمایت قانونی در مسیر تصویب این لایحه پیگیری می‌شود و این موضوع فرصتی است که به میدان بیایند و بدون هیچگونه استرسی به فعالیتشان بپردازند.
 
ادامه دارد...






۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن