تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806617418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین رضا یزدانی: کم‌تجربه نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: امیر محمدی درباره آخرین وضعیت خود در اردوی تیم ‌ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: خوشبختانه طی چند ماه اخیر تمرینات سخت و پر فشاری را در اردوهای تیم ‌ملی پشت سر گذاشته ایم و از شرایط بسیار خوبی برخوردارم و هر کجا که کادرفنی تیم ‌ملی صلاح بداند آماده‌ام برای کشورم کشتی بگیرم.

آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران درباره احتمال اعزامش به رقابت‌های  المپیک به این شرط که رضا یزدانی به دلیل مصدومیت نتواند به  المپیک برسد، عنوان کرد: امیدوارم یزدانی به عنوان یک کشتی‌گیر بزرگ و پهلوان بتواند با سلامتی کامل در رقابت‌های  المپیک حاضر شود و برای ایران کشتی بگیرد. برای او دعا می‌کنم تا به رقابت‌های  المپیک برسد، اما اگر تحت هر شرایطی کادرفنی تیم ‌ملی افتخار پوشیدن دوبنده تیم ‌ملی را به من بسپارد با جان و دل حاضرم از آن دفاع کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: در رقابت‌های جام  تختی  مقابل یزدانی هفت بر چهار شکست خوردم. پس از آن به همراه رضا یزدانی عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شدیم که من این فرصت را پیدا نکردم برای ایران کشتی بگیرم و یزدانی در وزن 97  کیلوگرم کشتی گرفت. مطمئنا حضورم در این مسابقات  البته به شرطی که کشتی می گرفتم تاثیر زیادی در حرکت رو به جلوی من داشت، اما به‌ هر حال قسمت نشد. بعد از جام تختی نیز شش ماه میدان ندیدم که به جام جهانی آمریکا اعزام شدم. در آنجا دو کشتی گرفتم که در کشتی اول مقابل هند که کشتی‌گیر بدی نبود، توانستم به پیروزی برسم ، ولی در کشتی دوم مقابل حریف قدرتمند روس به این دلیل که میدان خارجی کمی دیده بودم شکست خوردم در حالی که می‌توانستم مقابل او به پیروزی برسم.

محمدی با اشاره به برگزار نشدن رقابت انتخابی تیم ‌ملی به دلیل مصدومیت رضا یزدانی، بیان‌ کرد: قرار بود فروردین ماه رقابت تیم ‌ملی در این وزن نیز برگزار شود ، ولی با مصدومیت یزدانی این اتفاق رخ نداد. البته به خیلی از اتفاقات کاری ندارم و معتقدم قسمت هر کشتی گیری باشد، به  المپیک می‌رود. اگر قسمت من شد امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم اگر هم نشد امیدوارم یزدانی بهترین نتیجه‌ را در  المپیک کسب کند.

آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که  آیا به لحاظ روحی – روانی آمادگی حضور در  المپیک را دارد یا خیر؟  تصریح کرد: یک سال است که  المپیکی زندگی می‌کنم. شاید کسی روی کاغذ شانسی برای من قائل نبود تا به این مرحله برسم، اما پله پله جلو آمدم و در تفکرات خودم رسیدن به  المپیک را دور از دسترس نمی دانستم. الان هم به  المپیک نزدیک هستم و اگر قسمت باشد به آن خواهم رسید. البته خیلی ها می‌گویند که محمدی کم تجربه است و نمی‌تواند در  المپیک مقابل بزرگان قد علم کند، اما من تجربه پنج – شش رویداد خارجی را دارم و به لحاظ سنی نیز با تجربه هستم. بنابراین به لحاظ روحی – روانی و تجربه آمادگی لازم را برای حضور در  المپیک دارم‌.




۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن