تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 3 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812258235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرادی: کینه‌ای نیستم، رضازاده را بخشیدم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شهروند: یکی از امیدهای اصلی کاروان ورزشی ایران، برای کسب مدال در المپیک ریو قطعا رشته وزنه‌برداری است. سهراب مرادی، وزنه‌بردار تیم‌ملی یکی از پرحاشیه‌ترین افرادی بوده که درچند‌ سال اخیر دچار مشکلات زیادی در وزنه‌برداری شده است. او بعد از محرومیت و اعلام بازنشستگی ازسوی فدراسیون قبلی، دوباره به میادین بازگشت و تمریناتش را آغاز کرد. مرادی معتقد است؛ کمک‌های علی مرادی رئیس فدراسیون درجهت بازگشت او به مسابقات حرفه‌ای تاثیرگذار بوده است. او که اخیرا  رکورد جهانی را درمسابقات کشوری شکسته، اعلام کرد از هیچ‌ کس دلخور نیست و به تنها چیزی که فکر می‌کند، کسب مدال در المپیک است. او تأکید کرد، وزنه‌هایی که در تمرینات و مسابقات اخیر زده، تکرار می‌کند و مدال خوشرنگی برای ایران به ارمغان می‌آورد.

 از رکوردشکنی اخیر صحبت کن که به صورت غیررسمی رکورد جهان را جابه‌جا کردی.

به دلیل این‌که این مسابقات بین‌المللی نبود، رکورد من ثبت نشد اما بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان به آن چیزی که می‌خواستم، رسیدم و رکوردی که مدنظرم بود، را زدم. تمام تلاشم این است تا به آن چیزی که استحقاقش را دارم، برسم. امیدوارم در المپیک هم این وزنه‌ها را بزنم.

 فکر می‌کنی در المپیک هم بتوانی رکورد جهان را بشکنی؟

به رکورد فکر نمی‌کنم؛ المپیک فقط مدالش شیرین است. اگر مدال بگیرم به این معنی است که رکورد خوبی هم ثبت کرده‌ام اما مدال از همه ‌چیز مهم‌تر است. برای بهترین نتیجه به ریو می‌روم. دوست دارم جاودانه شوم زیرا سختی‌های زیادی را تحمل کردم.

 شرایط اردوهای تیم‌ملی چگونه است؟

خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما اردوهای‌مان را در تهران آغاز کردیم. ٤ هفته دیگر درتهران هستیم و تمرینات را این‌جا پیگیری می‌کنیم تا به مسابقات المپیک اعزام شویم. تمام تمرینات زیر نظر سجاد انوشیروانی به خوبی دنبال می‌شود. درمجموع وضع اردو خوب بوده است و تا امروز هرچه خواستیم را برای ما مهیا کردند.

 حرف و حدیث‌های فراوانی اخیرا درباره حضور سجاد انوشیروانی سرمربی تیم‌ملی ایجاد شده است. کار با او چگونه است؟

انوشیروانی مربی توانایی است. برنامه‌های خوبی را به زیرمجموعه خود تزریق می‌کند و بنده به شخصه هیچ مشکلی با ایشان ندارم. کاری هم ندارم که چه اتفاقی بین وزنه‌برداران دیگر با انوشیروانی رخ داده است. از‌سال قبل زیر نظر انوشیروانی کار می‌کنم و تا این‌جا نیز کمک‌های انوشیروانی تأثیر خوبی در روند کاری من داشته است.

 تعامل خوبی بین انوشیروانی و مرادی وجود دارد؟ اخیرا کارشناسان اعتقاد داشتند که موضوعات فنی تیم‌ملی را رئیس فدراسیون انجام می‌دهد؟

هرشخصی جایگاه خودش را دارد. در هر سیستمی حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد؛ وزنه‌برداری هم از این قاعده استثنا نیست اما این موضوعات واقعیت ندارد. هر دو انسان‌های بزرگی هستند و تعامل خوبی با هم دارند.

 با وجود موفقیت اخیر، در مسابقات کلمبیا رکوردهای خوبی را ثبت نکردی. دلیلش چه بود؟

سیاست فدراسیون وزنه‌برداری این بود که من درهمین حد وزنه بزنم و به همین وزنه‌هایی که زدم، بسنده می‌کرد. نیازی نبود وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم. من برای کسب سهمیه به کلمبیا رفته بودم و وقتی به این مهم رسیدم، نیازی نبود به خودم فشار بیاورم. اکنون تمام انرژی‌ام را می‌گذارم تا در المپیک نتیجه لازم را کسب کنم.

 تو یکی از پرامید‌ترین ورزشکاران ایران در المپیک محسوب می‌شوی. قول کسب مدال طلا می‌دهی؟

من با ورزشکاران دیگر تفاوت دارم. شرایط پیچیده‌ای را تا به امروز تجربه کرده‌ام و همه می‌گویند تمام تلاششان را برای کسب مدال طلا انجام می‌دهند اما این تلاش برای من چند برابر خواهد بود. قصد دارم تا مدال خوشرنگی برای کشورم به ارمغان بیاورم. زحمت زیادی کشیده‌ام و امیدوارم با مدال به ایران بازگردم.

 در مسابقات المپیک لندن غافلگیر شدی و اوت کردی. به نظرت شرایط قبل تکرار نمی‌شود؟

دوست ندارم درباره المپیک لندن صحبت کنم. خاطره خوبی برایم نبود؛ پس بهتر است که این موضوع را فراموش کنیم. شرایط وزنه‌برداری نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است. وضع خوبی بر کاروان وزنه‌برداری حاکم است. همیشه در المپیک از وزنه‌برداری انتظار بالاست و پیش‌بینی می‌کنم مدال‌های خوبی را در المپیک ریو کسب کنیم.

 وقتی ‌سال قبل با محرومیت و مسأله بازنشستگی روبه‌رو شدی، فکر می‌کردی بتوانی به المپیک برسی؟

هرشخصی نسبت به توانایی‌های خود اشراف دارد. من هم می‌دانستم تا چه حد توانایی دارم و به این موضوع ایمان داشتم. مدتی کارهایم به بن‌بست می‌خورد. همه هم از باعث و بانی آن با خبر هستند اما آقای مرادی کارهای من را پیگیری کرد و شرایطی را به وجود آورد تا بازگردم.

 به قول خودت همه می‌دانند حسین رضازاده باعث شد تو دچار مشکل شوی و دو‌سال سخت را سپری کنی. او را بخشیدی؟

به‌ هرحال هر شخصی جوابگوی اعمال خود است. من انسان کینه‌ای نیستم و همه را می‌بخشم. فقط آرزو دارم که در المپیک موفق شوم. آقای رضازاده و امثال ایشان هم امیدوارم خوشحال و سلامت باشند.




۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن