تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد عادل الجبیر به روسیه درباره اسد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که ریاض آماده اعطای سهمی به روسیه در خاورمیانه است تا این کشور بسیار قوی‌تر از اتحاد جماهیر شوروی سابق شود اما در ازای آن دست از حمایت از بشار اسد بردارد.

عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان در گفت‌وگو با روزنامه پولیتیکو آمریکا در جریان سفرش به بروکسل گفته بود: عربستان آماده است با روسیه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان نفت در جهان همکاری کند.

او در این مصاحبه که روز جمعه 22 ژوئیه منتشر شد، گفت:‌ منطقی است که مسکو بگوید آنچه به نفع منافعش است تقویت روابطش با ریاض است نه اسد.

الجبیر ادامه داد: ما آماده دادن سهمی به روسیه در خاورمیانه هستیم تا این کشور تبدیل به قدرتی بسیار بزرگتر در مقایسه با اتحاد جماهیر شوروی سابق شود.

وزیر خارجه عربستان تاکید کرد که ریاض با روسیه درباره سوریه اختلاف دارد اما اختلاف آن در درجه اول مربوط به بازی و ایفای نقش آن نیست بلکه درباره شیوه‌هایی است که آن این نقش را در سوریه ایفا می‌کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی عربستان تصریح کرد که روزهای اسد انگشت شمارند و روسیه باید این معامله را بپذیرد چراکه برایش پذیرش آن نیز ممکن است.

وی بار دیگر ادعاهای واهی عربستان علیه ایران را که این کشور پشت تمامی مشکلات منطقه است، تکرار و به حمایت ایران از محور مقاومت در منطقه اشاره کرد.





۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن