تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815662554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنار مهران غفوریان در عکس جنجال ساز چه کسی ایستاده بود؟/از همسرم عذرخواهی می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کنار مهران غفوریان در عکس جنجال ساز چه کسی ایستاده بود؟/از همسرم عذرخواهی می کنم
مهران غفوریان مهمان نهمین برنامه آپاراتچی بود.او در این برنامه از فعالیت های اخیر خود گفت و همچنین از حاشیه ها و اتفاقاتی که پس از جشن حافظ رخ داد گفت.
به گزارش نامه نیوز، برنامه آپاراتچی این بار به سراغ مهران غفوریان رفته اند تا چهره ای دیگر از این هنرمند را در قالب گفت و گو و تصویر به مخاطبان نشان دهند.
 
وی در ابتدا درباره اینکه این پروژه در چه مرحله ای قرار دارد و ویژگی های آن گفت: در حال طراحی سریال «زیر آسمان شهر» هستیم. مشاور پروژه رضا عطاران است و بودن رضا و مهران مهام  و آمدن حاج آقا پورمحمدی به شبکه 3 باعث شد که من جرئت این را پیدا کنم که دوباره «زیر آسمان شهر» را کار کنم.
 
وی از ایجاد تغییراتی در قسمت جدید این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: ساختمان قبلی را کوبیدند و ساختند. دیگر اصلا آن لوکیشن وجود ندارد ولی ما همون آدم ها هستیم یعنی بهروز خالی بند همان شخصیت، خشایار همان آدم و فولاد هم مثل قبل است.غلام شیشلولبند را در کنارمان نداریم ولی یادش را می کنیم، خداروشکر خانم رنجبر سلامت هستند و در داستان بهروز سراغ خانم ملکه رنجبر می رود و سراغ دیگران را می گیرد و ُایشان تعریف می کنند بقیه کجا هستند و چه می کنند.
 
من ۳۰۰ قسمت برای تلویزیون «زیر آسمان شهر» ساختم و فکر می کردم رکورد دارم. دیروز متوجه شدم رامبد ۴۰۰ قسمت «خندوانه» ساخته است. خیلی «خندوانه» را دوست دارم چون خود رامبد به آن واقعا اعتقاد دارد و وقتی که می سازد خودش از ته قلب شاد است نه اینکه بخواهد ادای شادی دربیاورد. در تلویزیون خیلی از مجری ها ادای شادی در می آورند و شادی کلک سینمایی اصلا قشنگ نیست.
 
مهران غفوریان در بخش دیگری از سخنان خود به توضیح درباره دلیل ادامه پیدا نکردن همکاری اش با مهران مدیری در مجموعه «در حاشیه» پرداخت و گفت: اختلافی بین من و مهران مدیری در طول مجموعه رخ نداد، کار «در حاشیه» مقداری طولانی شده بود و به قرارداد بعدی ام رسیده بود، قرارداد فیلم «ناردون» که همین روزها اکران می شود و من مجبور شدم بگویم برایم خداحافظی بنویسید که بروم.
 
وی به تجربه کاری خود با عبدالرضا کاهانی اشاره کرد و درباره این فیلم گفت: یکی از دغدغه های بزرگم این است که فیلم آقای کاهانی مشکل اکران پیدا نکند. چراکه یک فیلم به این خوبی با کارگردان عزیز و دوست داشتنی کار کردیم و برایم تجربه بازیگری جدیدی بود و می گفتند خوب از آب درآمده است.   
 
در ادامه این بازیگر با گله گی از عکاسی که عکس غفوریان و همسرش را روی فرش قرمز جشن حافظ منتشر کرده بود، گفت: معنی اون عکس که من روی فرد کناری که یکی از دوستانم به نام میثم بود، پتو انداختم این بود که من باید نفر بغل دستیم رو حذف کنم تا هیچ حرف و حدیثی نباشد. خیلی از همسرم بابت آن عکس ها معذرت می خواهم. من و خانمم مخالف عکس گرفتن و انتشار پیدا کردن آن بودیم. حتی همسرم گفت من نمی خواستم روی فرش قرمز راه بروم چون عکس می گیرند.عکاس حداقل اگر عکس می گیرد باید محرم باشد و عکسی را انتشار دهد که هم درست تر است و هم به موازین ما می خورد. عکاسی که هزار عکس می گیرد باید آن چیزی را اتتشار دهد که عده ای از آن سواستفاده نکنند.


منبع: خبرآنلاین


۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن