تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815294393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیه به قربانیان کودتا غرامت می‌پردازد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ترکیه به قربانیان کودتا غرامت می‌پردازد
وزیر کار و امنیت اجتماعی ترکیه اعلام کرد، به خانواده‌های شهدا و مجروحین در جریان کودتای نافرجام ۱۵ ژوئیه غرامت پرداخت خواهد شد و حقوق ماهیانه دریافت خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سلیمان سویلو، وزیر کار و امنیت اجتماعی ترکیه در مصاحبه‌ای تلوزیونی گفت: خانواده‌های غیرنظامیان و افرادی که در حین انجام وظیفه در جریان کودتای نافرجام ۱۵ ژوئیه شهید شدند غرامتی برابر با ۲۴۰ هزار لیر (۷۹ هزار دلار) به اضافه حداقل حقوق ماهیانه ۳۲۰۰ لیر و تضمین شغلی برای دو تن از اعضای خانواده‌هایشان دریافت خواهند کرد.


وی افزود : افرادی که در جریان این کودتای خونین متحمل جراحت شدند نیز بسته به شدت و تاثیر جراحت‌هایشان تا سقف ۱۷۷ هزار لیر غرامت و تضمین شغلی برای یکی از اعضای خانواده‌هایشان دریافت خواهند کرد. اگر جراحت‌های آن‌ها منجر به ناتوانی‌های دائمی شود، برای دریافت غرامت دیگری تا سقف ۱۵۰ هزار لیر واجد شرایط هستند.


سویلو ادامه داد: به علاوه تمامی قربانیان برنامه‌های بازنشستگی فردی اختیاری دریافت خواهند کرد.


به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه تلویزیوی سی ان ان، در جریان کودتای نافرجام ۱۵ ژوئیه ۲۳۹ تن کشته و نزدیک به ۲۲۰۰ تن دیگر زخمی شدند. این کودتا سراسر ترکیه، منطقه و به طور کلی جهان را شوکه کرد.


آنکارا فتح الله گولن، مبلغ اسلامی مستقر در پنسیلوانیا را به رهبری این کودتا با کمک پیروانش در داخل ارتش که سازمان تروریستی گولن را تشکیل داده‌اند، متهم کرده است.


یکی از دادگاه‌های استانبول حکم بازداشت گولن را صادر کرده و ترکیه نیز به طور رسمی از واشنگتن خواسته تا وی را مسترد کند.


گولن همچنین به رهبری کمپین دیرینه سرنگونی دولت از طریق نفوذ به نهادهای ترکیه به ویژه ارتش، پلیس و قوه قضائیه و تشکیل دولت موازی متهم شده است.






۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن