تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817259067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به این دو نفر خوب نگاه کن آقای ساسان انصاری!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: به این دو نفر خوب نگاه کن آقای ساسان انصاری!
بالاخره طلسم شکست و هافبک جدید پرسپولیس در مسابقه با گسترش فولاد نخستین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد. این اتفاق در حالی رخ داد که طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر ناراحتی ساسان انصاری به خاطر نیمکت‌نشینی و تلاش او برای خروج از پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شده بود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از بانک ورزش ، این زمزمه‌ها به ویژه زمانی قوت گرفت که انصاری تمامی تصاویر و مطالب اینستاگرامش را پاک کرد تا شاید اعتراضش به نیمکت‌نشینی را علنی کرده باشد. هافبک طراح و خلاق فولاد، در فصل نقل‌وانتقالات زمانی پرسپولیسی شد که مهدی طارمی رفته بود، کسی از تکلیف نهایی وحید امیری خبر نداشت و امید عالیشاه هم تن به تمدید قرارداد نمی‌داد. شاید در آن زمان او تصور کرد می‌تواند فرصت خوبی برای بازی و درخشش داشته باشد، اما حضور این سه ستاره درپرسپولیس لیگ شانزدهم به وضوح جای او را تنگ می‌کرد. این اتفاق به ویژه در دو بازی نخست فصل جدید نمود عینی یافت؛ جایی که ساسان انصاری یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد و ناچار شد از روی نیمکت ذخیره‌ها عملکرد همبازیانش را تماشا کند؛ اما آیا این بهانه برای جدایی کافی است؟

دو الگو، در مقابل ساسان

ساسان انصاری می‌تواند به آنچه فصل گذشته برای محسن مسلمان و علی علیپور رخ داد توجه کند؛ شاید این موضوع باعث تجدید نظر او در تصمیمش شود. ماجرای مسلمان را که دیگر همه می‌دانند. از همان ابتدا اسم او به عنوان بازیکنی مطرح شد که با اراده باشگاه و بدون نظر برانکو جلب شد. مسلمان در هفت دیدار ابتدایی پرسپولیس در لیگ پانزدهم فقط 12دقیقه به میدان رفت و اینطور به نظر می‌رسید که یک فصل ناموفق دیگر به کارنامه‌اش افزوده خواهد شد. با این وجود تلاش محسن و اعتماد برانکو باعث شد او از هفته هشتم در ترکیب اصلی قرمزها به میدان برود و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران در فصل گذشته بشود. اگر قرار باشد اتفاق رخ داده برای هادی نوروزی را به عنوان یکی از عوامل فیکس شدن مسلمان به شمار بیاوریم، ساسان انصاری می‌تواند کارنامه علی علیپور را بررسی کند. مهاجم جوان سرخپوشان در اوایل لیگ پانزدهم چندان مورد توجه برانکو نبود. غیر از بازی اول با پدیده که چند بازیکن پرسپولیس غایب بودند، 11هفته طول کشید تا علیپور یک بازی 90دقیقه‌ای کامل برای پرسپولیس انجام بدهد. او در این مدت به تناوب در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و خیلی از مسابقات را از روی نیمکت تماشا می‌کرد. در فاصله هفته‌های دوم تا سیزدهم، علیپور در هر بازی بین یک تا 68دقیقه برای سرخپوشان به میدان رفت، اما آنقدر تلاش کرد تا به مرد غیرقابل چشم‌پوشی ترکیب سرخپوشان تبدیل شد. در 11بازی آخر فصل گذشته پرسپولیس، علیپور 9بار 90دقیقه کامل بازی کرد و تنها دو بار در دقایق 86 و 88 تعویض شد. این اتفاق در شرایطی رخ می‌داد که برانکو یک مهاجم عجیب و غریب با آماری فوق‌العاده مثل بنگستون را داشت، اما تحت تاثیر تلاش و اثرگذاری علیپور، جری را به نیمکت دوخت. حالا باید پرسید آیا برای ناامیدی ساسان انصاری که تازه یک بازیکن «چند پسته» محسوب می‌شود، کمی زود نیست؟!






۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن