تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820863173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم «شینا تورنادو» صدرنشینی خود را در لیگ دوچرخه سواری قم حفظ کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بالاتر از تیم دوچرخه سواری «اسکات تاکتیک»؛
تیم «شینا تورنادو» صدرنشینی خود را در لیگ دوچرخه سواری قم حفظ کرد

دوچرخه سواری1


شناسهٔ خبر: 3733930 - یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری استان قم در حالی برگزار شد که تیم «شینا تورنادو» صدرنشینی خود را بالاتر از تیم دوچرخه سواری «اسکات تاکتیک» حفظ کرد. به گزارش خبرنگار مهر، دور نخست از مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری  باشگاه‌های استان قم روز شنبه برگزار شد و در پایان، نفرات برتر این رقابت‌ها در ۲ رده سنی جوانان و نوجوانان و نیز تیم‌های برتر این مسابقات شناسایی شدند.

لیگ دوچرخه سواری استان یادواره شهدای دوچرخه سوار مدافع حرم سید مصطفی موسوی و مهدی صابری در ۴ مرحله و طی ۸ مسابقه به انجام می‌رسد که در مسابقه دور حذفی ۲۰ ورزشکار در غالب ۹ تیم شرکت کردند و در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقه در رده سنی بزرگسالان علیرضا تنباکویی از تیم شینا تورنادو که در سطح کشور در تیم پدافند هوایی ارتش رکاب می‌زند موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند و حمید هاشم پور و حامد هاشم پور از تیم اسکات تاکتیک در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان نیز سید علی ایزدی از تیم شینا تورنادو توانست در صدر قرار گیرد و عنوان نخست را کسب کند و محمد حسین امینی، هم تیمی ایزدی صاحب عنوان دوم شد و علی انصاری از تیم شاهین به مقام سوم رسید.

در مجموع امتیازات تیمی تا این مرحله از مسابقات، تیم شینا تورنادو با ۸۱۰ امتیاز در صدر قرار گرفته است و تیم اسکات تاکتیک با ۷۴۲ امتیاز در تعقیب صدرنشین است و تیم‌های دوچرخه سواری دی و الوند در رده‌های سوم و چهارم حضور دارند.

 تا پایان لیگ دوچرخه سواری، همچنان ۵ مسابقه در پیش رو است و احتمال حضور دیگر تیم‌ها به کورس کسب عنوان وجو دارد ضمن این که زمان برگزاری مرحله بعدی لیگ هنوز از سوی هیئت دوچرخه سواری استان قم اعلام نشده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن