تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815159256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احیای صنایع کوچک اولویت اول اقتصادی دولت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: احیای صنایع کوچک اولویت اول اقتصادی دولت
مسؤولان موکلف به بیان عهدشکنی و نقض برجام برای ملت خود هستند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شهر چمران با بیان اینکه مردم منتظر بیان خیانت برجام هستند گفت: مسؤولان موکلف به بیان تفصیلی عهدشکنی و نقض برجام برای ملت خود هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید منتصر هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با عهد شکنی آمریکا در موضوع برجام افزود: ملت منتظر بیان خیانت برجام و بدعهدی آمریکا هستند، لذا مسؤولان موکلف به بیان تفصیلی عهدشکنی و نقض برجام برای ملت خود هستند.

وی گفت: برجام باید تبدیل به یک تجربه برای عدم اعتماد به استکبار باشد نه تسویه حساب سیاسی، تنها راه حل مشکلات، توان داخلی و اعتماد به داخل است.

خطیب نماز جمعه شهر چمران با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه نمی‌توانیم در برابر قدرت‌های بزرگ بایستیم و باید با آنها همراه شویم، افزود: با شعارهایی که گاهی هم توخالی است، راه به جایی نخواهیم برد.

هاشمی گفت: استکبار در طول 37 سال در مقابل ملت نتوانست کاری کند و ملت همواره «می‌توانیم»، را در تمام ابعاد عملی کرد، موضوع عجز موضع واقعی این ملت نیست، همین ملت بود که رژیم 2 هزار و 500 ساله را نابود و یک جهان استکبار را امروز کوچک و حقیر کرده است.

امام جمعه شهر چمران در ادامه ضمن اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک در 21 مردادماه گفت: با توجه به اهمیت این صنایع در ایجاد اشتغال و رفع رکود در جامعه باید اولویت اول اقتصادی دولت، احیای صنایع کوچک باشد و تدابیری برای توسعه آن اتخاذ شود.

هاشمی در فراز دیگری از خطبه‌های خود با تبریک ولادت حضرت معصومه(س)، ایشان را نمونه کامل یک دختر انقلابی دانست و افزود: دختران نیز باید همچون آن بزرگوار انقلابی عمل کنند و در دشمن شناسی و تحلیل‌شان از دشمن از ایشان تبعیت و سیره فاطمی آن بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی گفت: امروز دختر انقلابی به خوبی می‌داند که مورد هجوم استکبار است تا او را از فضایل و کمالات تهی کند. دختران همواره آگاه باشند، زیرا برای عزت ملت خود نیازمند دختران انقلابی، پایبند به دین و اهل بصیرت هستیم.

خطیب نماز جمعه شهر چمران در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به مجاهدین عرصه خبرنگاری، افزود: تکریم خبرنگار یک اصل شرعی و اخلاقی است و این مجموعه را بلندگویی امن برای مردم می‌دانیم.




۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن