تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820950533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ره آوردبزرگراه شمالی کرج سهولت در تردد و کاهش معضل ترافیک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: محمد علی بخشی؛ ره آوردبزرگراه شمالی کرج سهولت در تردد و کاهش معضل ترافیک است نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ایجاد مسیر جهت فراهم آوردن سهولت دسترسی شهروندان به نقاط مختلف شهر بدون ایجاد ترافیک از اولویت های مدیریت شهری است، گفت: احداث بزرگراه شمالی به عنوان ابر پروژه مدیریت شهری کرج می تواند در تحقق این مهم موثر باشد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ مرداد ساعت 22:40

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبرنگار پانا، محمد علی بخشی در حاشیه کلنگ زنی پروژه بزرگراه شمالی با بیان این مطلب اظهار داشت: استان البرز در مسیر 14 تردد استان قرار دارد؛ با توجه به اینکه 18 درصد ترافیک راه های کشور نیز به کلانشهر کرج تحمیل می شود، احداث این پروژه عظیم می تواند راه حل گشایش این معضل شهری شود.

این مسئول با بیان اینکه ساخت و احداث راه های جدید یکی از راه های مقابله با ترافیک است، گفت: پروژه بزرگراه شمالی از ترافیک تحمیلی به کرج می کاهد و آن را به مسیرهای فرعی هدایت می کند؛ بر این اساس امیدواریم با اتحاد و انسجام دستگاههای مختلف بتوانیم شاهد راه اندازی هر چه سریعتر این پروژه باشیم.

وی یاد آور شد: طرح احداث کمربندی شمالی کرج در واقع ابر پروژه شهرداری است که بخش اعظمی از همت و تلاش این دستگاه به اجرا و تکمیل آن اختصاص یافته تا در کمترین زمان ممکن و با بهره گیری از به روزترین و بهترین امکانات و مصالح به بهره برداری برسد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: ابر پروژه بزرگراه شمالی به لحاظ وسعت و نقش بی بدیل آن در کاهش ترافیک، طرحی ملی به شمار می رود که نه تنها برای مجموعه مدیریت شهری کرج بلکه برای شهر و همه افرادی که از مسیر اتوبان تهران _ کرج در حال تردد می باشند از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ بر این اساس اجرایی شدن این طرح امری ضروری بود که به همت شهرداری و حمایت های شورای شهر کرج، امروز آغاز این مهم در دستور کار قرار گرفت.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن