تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804573554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفدهمین دوره اردوی دانش آموزان دختر عشایرکشور پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هفدهمین دوره اردوی دانش آموزان دختر عشایرکشور پایان یافت باحضور معاون وزیر ومسئولین اردوی هفدهم دانش آموزان عشایر دختر کشور باهمسرایی سرود وحدت وهمدلی ووفاق ملی وبا نوای ایران پایان یافت
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ مرداد ساعت 10:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید جوادحسینی درآیین اختتامیه هفدهمین دوره  اردوی فرهنگی، تربیتی دانش آموزان عشایر دختر کشور که در اردوگاه فرهنگی تربیتی ثامن الحجج (ع) مشهدمقدس برگزارشد گفت:اردوی دانش آموزان تمرین وفاق وهمدلی است وعشایر غیور در تمامی صحنه های دشوار کشور نقش ووفاق وهمدلی خود رانشان دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: عنصر فرهنگی دینی وزبانی در ایران آن قدر قوی است که همه ی گروه های قومی به این منابع  قوی متصل هستند ودراین اردو نیز به دنبال تحقق پیوند دانش اموزان وافزایش وفاق وهمدلی هستیم.
 
حسینی با بیان اینکه هفت هزار دانش آموز عشایر در خراسان رضوی مشغول تحصیل هستند، افزود: این دانش آموزان در 20 شهرستان عشایرنشین استان تحصیل می کنند که 20 دانش آموز به نمایندگی از آنها در این اردو حضور یافتند.

وی افزود: در این دوره اردویی تلاش شد دانش آموزان با فرهنگ، سنتها و آداب دیگر عشایر کشور آشنا شوند و این امر موجب تقویت بیشتر وحدت آنان با یکدیگر شود.

وی هدف از برپایی این اردو را تقویت مبانی ارزشی و دینی، فراهم شدن زمینه آشنایی دانش آموزان با یکدیگر و تقویت مهارت های ارتباطی آنان ذکر و بیان کرد: زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، برگزاری کلاسهای هم اندیشی، نمایشگاه بازیهای بومی و محلی، کلاسهای آموزشی و مهارتی از برنامه های این اردوی فرهنگی بوده است.
 
آینده سازان کشور ومادران وتربیت کننده نسل آینده


مرضیه گُرد، معاون وزیر آموزش پرورش ورییس سازمان مدارس غیر دولتی  که به نمایندگی از وزیر اموزش و پرورش حامل درود و دعای ایشان به دختران عشایر بود نیزدراین مراسم باتاکید برنقش وجایگاه دانش آموزان وآموزش وپرورش عشایری دروزارت آموزش وپرورش گفت: شما دانش آموزان آینده سازان کشور ومادران وتربیت کننده نسل آینده هستید و این اردو تمرینی برای افزایش توانمندی شما عزیزان است.

وی خطاب به دانش آموزان افزود:بزرگترین دستاورد این سفر باید برای شما برنامه ریزی وهدف در زندگی وافزایش احترام به دیگران باشد.

دانش اموزان عشایر سفیران  خرد و اموزش


 علی نقی یزدان پناه نیز دراین همایش گفت: دانش اموزان عشایر سفیران  خرد و اموزش در ایل خود هستندوما در این 3 روز سعی کردیم دل های شما را به معنویت گره بزنیم با زیارت امام حرم مطهر رضوی، محفل انس با قران و تمرین وحدت کنیم با سرود های همگانی و زنگ همدلی و هم نوایی را در قالب شب فرهنگ ایرانی نشان بدهیم و بگنجانیم، توانایی شما را با جشنواره غذا به نمایش بگذاریم، تحمل و صبر  شما را افزایش دهیم.
 
مدیر کل اداره آموزش و پرورش عشایر سراسر کشور، ضمن تقدیر از حضور مسئولین از دانش اموزان عشایر خواست تا توانایی های خود را دست کم نگیرند و پس از بازگشت از اردو سفیران اموزش خرد،اندیشه و علم در ایل خود باشند.

وی ضمن آرزوی موفقیت و بزرگی برای دانش اموزان عشایر گفت: امیدوارم که شما قدر همه کسانی که برای شما زحمت می کشند را بدانید ارزوی ما این است که شما دانش اموزان سفیرانی باشید در ایل خود، که در پس از بازگشت به مناطق خود کوله بار مفاهیم خود را منتقل کرده و ان را به اجرا بگذراید.
 
یزدان پناه هم چنین تصریح کرد: شما می توانید بهترین  مادران اینده باشید که  بهترین مرزداران کشورمان  را پرورش دهید، شما قادر و توانا هستید خودتان را دست کم نگیرید، هرگز خودتان از ایل، طایفه و عشایر و از خصلت عشایر همچون تواضع و فداکاری  دور نکنید چراکه ما با این صفات زنده ایم.

شورای عالی اموزش و پرورش با تمام توان تلاشش را برای همه دانش اموزان خواهد کرد به ویژه اگر در حوزه ی عشایری باشد


عابدینی، مدیر کل شورای عالی برنامه ریزی وزارت اموزش و پرورش، ضمن سخنانی در این مراسم اظهار کرد: تلاش کنید در مدرسه قبل از اینکه چیزی را حفظ کنید خودتان برای زندگی کردن کنار هم اماده کنید ما در این مشق زندگی که به نظر من یکی از نماد های اصلی ان 2،3 روز در اینجا تحمل کردن و پذیرفتن حرف های مخالف است .
 
وی هم چنین افزود: امروز منشا یکی از مصیبت های جوامع به آن بر می گردد به اینکه ما توانایی تحمل مخالف را نداریم  ما باید تمرین کنیم که در مقابل افراد مخالف جبهه نگیریم و رو ی جملات و حرف های دیگران تامل کنیم اسلام غیر از استتدلال و گفتمان چیزی را سفارش نمی کند  یکی از جاهایی که می توانید مخالف را تحمل کنید همین اردو ها است.
 
وی گفت:توسعه مراکز شبانه روزی به هیچ وجه از سیاست های وزارت آموزش و پرورش نیست اما با توجه به اهمیت و ضرورت در بخش عشایری و با هدف افزایش پوشش تحصیلی بخصوص در مقاطع اول و دوم متوسطه با این مساله موافقت شده است.

به دانش آموزان عشایر باید ویژه توجه شود


مسیب زاده مدیرکل قرآن وعترت وزارت آموزش وپرورش نیز دراین مراسم با تاکید براین نکته که به دانش آموزان عشایر باید ویژه توجه شود بر بهره گیری دانش آموزان از برنامه های قرآنی تاکید کرد وگفت:شما سفیران برکت ومعنویت درمیان ایل وطایفه خود هستیدوقرآن همراه ویژه معلمین به شمادانش اموزان عزیزعشایر  دراین مراسم اهدامی شود.

هفدهمین اردوی فرهنگی تربیتی دانش آموزان برگزیده دختر عشایر کشور که روز دهم مردادماه در مشهد آغاز شده بودباحضور 500 دانش آموز عشایر از 22 استان کشور به مدت سه روز ادامه داشت واختتامیه این اردو که با استقبال پر شور مسئولین همراه شده بود توانست گامی دیگر در جهت فراهم آوردن شرایط بهتر برای عشایرمان، این مرزداران ایران اسلامی، فراهم اورد.

هفدهمین اردوی کشوری دانش آموزان پسر برگزیده عشایر نیز چهارم تا هفتم مردادماه امسال در مشهد برگزار شده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن