تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820931230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهه کرامت فرصتی برای مصون سازی جامعه در برابر هجمه های دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دهه کرامت فرصتی برای مصون سازی جامعه در برابر هجمه های دشمن است معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکردگفت: دهه کرامت بهترین زمان برای مصون‌سازی جامعه در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن است.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ مرداد ساعت 09:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، نوذر حیدری در ستاد بزرگداشت دهه کرامت این شهرستان اظهار داشت: دهه کرامت از 14 مردادماه هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه(ص) آغاز و تا 24 مردادماه ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.
وی بیان کرد: توجه ویژه به امام رضا(ع) و قرار گرفتن همه فعالیت‌ها حول محور ایشان سبب ترویج فرهنگ رضوی و رفع بسیاری از معظلات در جامعه می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد افزود: هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه(ع) و روز دختر جشن شکوفه‌های نور در بوستان ملت شهرکرد برگزار خواهد شد.
حیدری با اشاره به برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت خاطرنشان کرد: جشن‌ها و مراسم‌ها با توجه به قرار گرفتن دهه کرامت در فصل تابستان و هم‌زمانی با اوقات فراغت به صورت باشکوه با همکاری همه نهادها در راستای تقویت روحیه معنویت برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه میزبانی از خادمان امام رضا(ع) از مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت است، گفت: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جشن‌های میلاد امام رضا(ع) و برپایی جشن روز دختر با عنوان شکوفه‌های نور از مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد با بیان اینکه هدف اصلی از حضور خادمان بازدید از مناطق محروم است، تصریح کرد: حضور خادمان سبب انتقال حال و هوای حرم امام رضا(ع) و زمینه زیارت از راه دور را برای افرادی که توانایی سفر به مشهد مقدس را ندارند، فراهم می‌کند
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن